تاریخ : 08 اردیبهشت 3 19:23
3
به روایت بازرس ویژه:

پدیده عجیب خلبانی داماد حسن روحانی

  • کد خبر : 225405
  • 03 بهمن 2 16:00
پدیده عجیب خلبانی داماد حسن روحانی
بازرس ویژه سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در پی مردودی چندباره آقای کامبیز مهدی‌زاده(داماد حسن روحانی) در آزمون‌های مختلف خلبانی، رئیس وقت سازمان هواپیمایی دستور می‌دهد یک تیم چنج نفره تشکیل و موضوع را بررسی کنند که درخواست نامبرده رد می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر»، به نقل از کانال خبرهای فوری، بازرس ویژه سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: در پی مردودی چندباره آقای کامبیز مهدی‌زاده در آزمون‌های مختلف خلبانی، رئیس وقت سازمان هواپیمایی دستور می‌دهد یک تیم چنج نفره تشکیل و موضوع را بررسی کنند که درخواست نامبرده رد می‌شود.

 

وی افزود: این تیم پیشنهاد می‌دهند برای ارفاق به ایشان یکی از سوالات آزمون که بیشترین نمره منفی را داشته، حذف کنیم، در مدارک هم موجود است، سوال شماره ۴۲ از این آزمون ۱۱ تیر ۱۳۹۷ حذف و نمره ۷۰ برای وی لحاظ می‌شود.

 

بازرس ویژه سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: اما جالب این جاست آزمون‌هایی که مهدیزاده شرکت کرده و مردود شده در تاریخ‌های دیگری بوده است، در واقع در آزمون تیر ۹۷ مهدی‌زاده غایب بوده ولی نمره ۷۰ می‌گیرد.

 

وی ادامه داد: ایشان برای اخذ گواهی نامه دوره زمینی، نیاز به گذراندن ۴۰۰ ساعت دوره دارد درحالی که ایشان فقط ۳۳۰ ساعت دوره را طی کرده است.

 

این مقام قضایی تصریح کرد: براساس ضوابط سازمان هواپیمای کشوری وی صلاحیت لازم را برای انجام هیچ پروازی نه با هواپیمای سبک نه با هواپیمای سنگین ندارد.

 

بازرس ویژه سازمان هواپیمایی کشوری  در پایان گفت: تمام اسناد و مدارکی که داشتیم را جمع‌بندی کرده و در اختیار مرجع قضایی قرار دادیم.

 

انتهای خبر/2001

 

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225405

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.