تاریخ : 10 اردیبهشت 3 23:33
3
فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی استان قزوین:

۱۲۲ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در قزوین تخریب شد

  • کد خبر : 225590
  • 21 فروردین 3 11:52
۱۲۲ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در قزوین تخریب شد
فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان قزوین از تخریب ۱۲۲ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و احکام قضایی در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر»، به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان، مهدی بختیاری اظهار کرد: ۳۰۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز از ابتدای تعطیلات نوروزی در اراضی کشاورزی استان قزوین شناسایی شد که ۱۲۰ مورد آن در قالب اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و دو مورد آن در راستای احکام قطعیت یافته قضائی بود.

وی اضافه کرد: ۲ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین با اجرای تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز از سوی یگان حفاظت امور اراضی و مشارکت مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها آزادسازی شده است.

به گفته بختیاری، تشدید نظارت‌ها و گشت‌‌زنی در اراضی کشاورزی استان قزوین از ابتدای آغاز تعطیلات نوروزی با انجام مانورهای متعدد در استان قزوین با قوت ادامه داشت تا از فرصت‌طلبان و سودجویان در عرصه‌های کشاورزی جلوگیری شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در همین مدت ۳۰ فقره گزارش مردمی در سامانه ۱۳۱ بررسی شده و عملیات گشت‌زنی نیز به مدت ۹۴۰ ساعت توسط ۱۴۰ واحد گشتی در اراضی کشاورزی استان قزوین انجام شده است.

انتهای خبر/۱۴۰۴
لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225590

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.