تاریخ : 10 اردیبهشت 3 21:05
3
رئیس ستاد نماز عید سعید فطر قزوین اعلام کرد:

برگزاری متمرکز نماز عید سعید فطر در قزوین

  • کد خبر : 225591
  • 21 فروردین 3 12:24
برگزاری متمرکز نماز عید سعید فطر در قزوین
رئیس ستاد نماز عید سعید فطر قزوین از برگزاری نماز وحدت‌آفرین عید سعید فطر در قزوین به امامت آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر»، علی شفعی‌شاد از برگزاری نماز عید سعید فطر به امامت آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین خبر داد و اظهار کرد: نماز عید سعید فطر با حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم متدین و مومن قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: این آئین معنوی با هماهنگی‌های انجام شده به صورت متمرکز و یکپارچه در میدان سرداران، روبه‌روی استانداری قزوین برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد نماز عید سعید فطر قزوین با اشاره به جزئیات برنامه نماز وحدت آفرین عید فطر در قزوین افزود: برنامه‌های نماز عید فطر از حدود ساعت هفت صبح آغاز می‌شود در ادامه پس از اجرای چند برنامه‌ جنبی، نماز باشکوه عید سعید فطر اقامه خواهد شد.

برپایی موکب‌های پذیرایی از نمازگزاران در روز عید فطر

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا جایی که ممکن است امکانات مورد نیاز را برای برگزاری نماز عید فطر فراهم کنیم اما از نمازگزاران متدین قزوینی درخواست داریم که مهر و زیرانداز به همراه خود داشته باشند.

این مسئول در ادامه اذعان کرد: سال گذشته بحث اختلال در سیستم صوتی مراسم، مقداری موجب رنجش خاطر نمازگزاران حاضر در نماز عید فطر شده بود که البته حق هم داشتند که امسال با توجه به تمهیدات صورت گرفته توسط مجموعه شهرداری قزوین، امیدواریم با مشکلی در این زمینه مواجه نشویم.

ارائه خدمات رایگان حمل‌و‌نقل برای انتقال نمازگزاران به محل برگزاری نماز عید فطر

شفیعی شاد بیان کرد: قرائت دعای ندبه نیم ساعت پیش از شروع برنامه‌های نماز عید فطر، برپایی موکب‌های پذیرایی از نمازگزاران برای خواهران و برادران، ایجاد غرفه فرهنگی ویژه کودکان به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از دیگر تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته است.

وی در پایان از ارائه خدمات رایگان حمل و نقل برای انتقال نمازگزاران با هماهنگی سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین خبر داد و گفت: بر این اساس اتوبوس‌هایی در مسیرهای مختلف و از مساجد، مراکز و میادین اصلی شهر از ساعت ۶ صبح جهت انتقال مردم به محل برگزاری نماز عید فطر پیش‌بینی شده است.

انتهای خبر/۷۰۰۳
لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225591

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.