تاریخ : 10 اردیبهشت 3 22:29
3
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر قزوین آماده دریافت زکات فطره است

  • کد خبر : 225594
  • 22 فروردین 3 13:09
پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر قزوین آماده دریافت زکات فطره است
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از آمادگی کامل کمیته امداد در روز عید سعید فطر در محل برگزاری نمازعید فطر برای جمع آوری زکات فطره مردم شریف و خیر استان خبر داد.

به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان قزوین؛ ناصر ظاهری اظهار کرد: امدادگران کمیته امداد با آمادگی کامل در میعادگاه‌های برگزاری نماز عید فطر آماده دریافت زکات فطره نمازگزاران مؤمن هستند.

وی افزود: ضمن حضور فیزیکی کمیته امداد در میعادگاهای برگزاری نمازعید فطر، کمیته امداد تمهیدات ویژه‌ای را هم برای سهولت در پرداخت زکات فطره پیش‌بینی کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: برای اولین بار دستگاه‌های خرید نان در نانوایی‌ها برای دریافت فطریه و کفارات هم استانی‌های عزیز برنامه ریزی شده است که همه افرادی که برای خرید نان به نانوایی‌ها مراجعه می‌نمایند می‌توانند فطریه و کفاره خود را از طریق دستگاه‌های خرید نان (نانی نو) پرداخت کنند.

ظاهری ادامه داد: مردم شریف قزوین می‌توانند از طریق شماره کارتهای: فطریه عام ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۸۱۹۹ و فطریه سادات :۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۶۴۶۵ و کفاره غیر عمد: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۴۷۳۳ و کفاره عمد ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۳۰۰۷ روش دیگر برای پرداخت وجوهات از طریق کد ussd *۸۸۷۷*۰۲۸*۵# و سامانه الکترونیکی www.emdad۳۳۸۰۸.ir فطریه و کفاره خود را در سریع‌ترین زمان به دست نیازمندان برسانند.

انتهای خبر/۱۴۰۴

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225594

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.