تاریخ : 11 اردیبهشت 3 01:39
3
رییس کل دادگستری استان قزوین:

آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب در استان قزوین

  • کد خبر : 225595
  • 26 فروردین 3 11:38
آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب در استان قزوین
رییس کل دادگستری استان قزوین از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان، همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر»، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، علی شعبانی در کارگروه نظارت و پیشگیری از جرایم و تخلفات حوزه عفاف و حجاب که با حضور استاندار قزوین، دادستان مرکز استان، فرمانده انتظامی استان، معاون سیاسی استاندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و انتظامی در سالن جلسات سردار سلیمانی دادگستری کل برگزار شد، اظهار کرد: موضوع عفاف و حجاب هم مبنای شرعی و دینی دارد و هم قبل از تاریخ اسلام در پیشینه ایرانیان این سبقه وجود داشته و طبق تاکید مقام معظم رهبری باید اقدامات لازم در پیشگیری از بی حجابی در جامعه صورت بگیرد.
شعبانی افزود: حاکمیت در مقابله با بی حجابی به ما قدرت، اختیار و ابزارهای لازم را داده و حجت را بر ما تمام کرده است. مقابله با بی حجابی صحنه آزمون است و باید با همراهی هم در این تکلیفی که بر عهده داریم با برنامه وارد شویم.
وی ادامه داد: با انسجام بیشتر همه دستگاه ها در حوزه عفاف و حجاب بسیج شوند، چرا که آسیب هایی که از قبل عدم رعایت حجاب بر جامعه وارد می شود، جبران ناپذیر است .


رییس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه نباید از نقش نیروهای مردمی غافل شویم، گفت: در حوزه عفاف و حجاب از سال گذشته برنامه های منظمی با ساماندهی نیرو‌های مردمی در استان صورت گرفته و نتایج خوبی نیز حاصل شده است.

 

همچنین محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در این جلسه افزود: در اجرای این طرح همراهی گروه های مرجع در مسایل اجتماعی نتیجه را سرعت می بخشد و باید جلساتی را نیز با حضور هنرمندان، اساتید دانشگاه و فعالان اجتماعی برای همگرایی و هم اندیشی برگزار کرد.

 

در ادامه حسین رجبی دادستان مرکز استان قزوین گفت: بعد از آغاز این طرح، ناهنجاری های اخلاقی در استان به جد پیگیری خواهد شد.
وی ادامه داد: تعداد ۱۷۰ نفر در استان قزوین در قالب ده تیم در حوزه عفاف و حجاب آموزش دیده و در اجرای این طرح با دستگاه های انتظامی همکاری خواهند داشت.

 

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین هم در این جلسه با بیان اینکه ۲۶ دستگاه در حوزه عفاف و حجاب مسوولیت دارند و فراجا یکی از این هاست، ابراز امیدواری کرد: با توجه به تاکید فرمانده انتظامی کشور و بیانات مقام معظم رهبری،همه دستگاه های استان پلیس را در اجرای این طرح حمایت و همراهی کنند.

انتهای خبر/2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225595

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.