تاریخ : 10 اردیبهشت 3 23:45
3
استاندار قزوین:

تنبیه رژیم صهیونیستی نتیجه درایت و حضور همیشگی مردم در صحنه است

  • کد خبر : 225597
  • 26 فروردین 3 12:41
تنبیه رژیم صهیونیستی نتیجه درایت و حضور همیشگی مردم در صحنه است
استاندار قزوین گفت: اتفاقات بامداد امروز و تنبیه رژیم صهیونیستی با پشتوانه درایت و بصیرت ملت ایران و نتیجه حضور همیشگی مردم در صحنه است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگانی خبری تحلیلی «شاخص خبر»؛ محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز یکشنبه در مراسم کلنگ زنی تقاطع غیر همسطح میدان دفاع مقدس-نسیم شمال-اقبالیه اظهار کرد: بصیرت، صبر، تدبیر و حضور همیشگی مردم در صحنه منشأ افتخار، بالندگی، پیشرفت، تعالی، استقلال و آزادی برای ایران اسلامی شده است.

 

وی افزود: اینکه نظام می تواند با افتخار و اقتدار در مقابل بدخواهان و کسانی که به ظاهر برخوردار از امکانات مادی هستند، بایستد و پوزه آنها را به خاک بمالد و اقتدار و بزرگی ملت ایران را فریاد بزند به دلیل بصیرت و درایت مردم است.

 

اعلایی گفت: همان کشوری که در روزهای نه چندان دور سران کشورهای استکباری دنیا بدون اجازه از شاه کشور در آن حضور پیدا کرده و برای کشور و منطقه تصمیم گیری می‌کردند امروز تبدیل به یک قدرت عظیم شده است و  امروز ملت و نیروهای مسلح جان برکف به آنها تفهیم کرد که جواب یک موشک آنها هزاران موشک است.

 

استاندار قزوین اضافه کرد: بامداد امروز یکی از بزرگترین وقایع نظامی دنیا و یکی از مهم‌ترین اتفاقات تاریخ معاصر دنیا به دست با کفایت سپاه مقتدر رقم خورده است ولی هم اکنون در کمال آرامش به دنبال رشد و توسعه شهر هستیم و تمامی امور به حالت طبیعی در حال انجام است که این مهم بزرگی ملت ایران را می‌رساند.

 

نماينده عالی دولت در استان گفت: لیاقت مردم خیلی بیشتر از اینهاست و باید در بالاترین حد ممکن به آنها خدمت‌رسانی شود و امیدواریم پروژه‌هایی که امروز کلنگ زنی می‌شود و همچنین کارهایی که در سال جاری به سرانجام می‌رسد بتواند نشانه خوبی از عزم مسئولین برای سپاسگزاری از این مردم همیشه در صحنه باشد.

 

انتهای خبر/2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225597

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.