تاریخ : 26 اردیبهشت 3 08:11
3
یادداشت:

خوشحالی بی رقیب

  • کد خبر : 225628
  • 10 اردیبهشت 3 10:16
خوشحالی بی رقیب
رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت: شیرین ترین تجربه این روزهای کشور برای نشان دادن نقش مردم در قلمرو «امنیت مردم پایه» خود، به نحو باورنکردنی در حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین های اشغالی نمایان شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر»، دکتر عطاءلله رفیعی آتانی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت: شیرین ترین تجربه این روزهای کشور برای نشان دادن نقش مردم در قلمرو «امنیت مردم پایه» خود، به نحو باورنکردنی در حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین های اشغالی نمایان شد.

 

سپاه را مردم خلق کردند و همه می دانند این مجموعه، نهادی است که با تمام ظرفیت هایش، برآمده از متن ملت بزرگ ایران به ویژه طبقات کمتر برخوردار جامعه است.

 

بر این اساس نیز همچنان مهمترین ماموریت سپاه، سازماندهی و بکارگیری مردم برای پاسداری از انقلاب اسلامی می باشد و این امر نیز با حرکت در چارچوب بسیج و همراه با پیشرفت در فناوری های سخت و نرم ممکن است.

 

به همین دلیل شاید در کمتر زمانی مثل زمان شلیک موشک ها به اسرائیل، همه مردم با همه تفاوتهایشان، یکجا و بی تردید و بی گفت و گو خوشحال شدند، همانطور که در کمتر موردی مثل شهادت سردار سلیمانی همه مردم یکجا و بی تردید و بی گفت و گو عزادار شدند.

 

گویی همه مردم با همه دستان خود موشک ها را شلیک کردند و گویی در شهادت حاج قاسم قلب همه مردم ایران از جا کنده شده بود.

 

واقعا آیا چنان خوشحالی رقیبی دارد و چنان داغی ترمیم؟!

انتهای خبر/2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225628

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.