تاریخ : 26 اردیبهشت 3 21:07
3
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج):

تلاش‌های شورای شهر در خدمت‌رسانی به شهروندان ستودنی است

  • کد خبر : 225630
  • 10 اردیبهشت 3 10:41
تلاش‌های شورای شهر در خدمت‌رسانی به شهروندان ستودنی است
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با حضور در صحن علنی شورا گفت: از تلاش‌های صادقانه مجموعه اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در امر خدمت رسانی به شهروندان و پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر شهر قزوین قدردانی می‌کنم .

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، همزمان با روز ملی شوراها سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ طاهرخانی جانشین فرماندهی سپاه استان و هیأت همراه با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین دیدار کردند.

سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با حضور در صحن علنی شورا ضمن تبریک به مناسب گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد مقدس شوراها، گفت: از تلاش‌های صادقانه مجموعه اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در امر خدمت رسانی به شهروندان و پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر شهر قزوین قدردانی می‌کنم .

 

وی در ادامه سخنانش عملیات وعده صادق را پیچیده ترین و اخلاقی ترین عملیات در سطح دنیا دانست و گفت:سطح هدایت وفرماندهی این عملیات یکی از پیچیده ترین عملیاتها درسطح دنیا بود که در آن چند اتفاق مهم افتاد؛ که اولین آن وعده و اراده الهی بود.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود:از دیگر مولفه‌های پیروزی ما در این عملیات حکمت مقام معظم رهبری بود؛ ایشان در دیدار با فرماندهان نظامی ارتش از همه گفتند ولی از خودشان چیزی نگفتند؛ وظیفه داریم که از نقش بی‌بدیل، حکیمانه و اشراف معنوی ایشان بگوییم؛ ایشان صاحب این تصمیم بود که دل‌های رزمندگان را به هم نزدیک کرده تا توانستند این اقدام را انجام بدهند و همچنین به وجود و برکت خون شهدای بزرگ کنسولگری در دمشق این پیروزی نصیب ما شد.

 

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: با تعبیری که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به کار بردند که" اصابت موشک‌ها در رتبه دوم قرار دارد؛ رتبه اول این ماجرا اراده ملت ایران بود.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به خیزش سراسری و اعتراض دانشجویان در خاک آمریکا عنوان کرد: اگر می بینید که صدای دانشجویان از خاک آمریکا بلند شده است این صدای شما مردم ایران در خیابان‌های آمریکاست.

 

گفتنی است، باموافقت اعضای شورای اسلامی شهر قزوین دو لایحه شهرداری درصحن علنی شورا به تصویب رسید.

لایحه شهرداری قزوین پیرامون مساعدت ۵۰۰ میلیون تومانی به منظور تکریم و تجلیل از مقام معلمان گرانقدر قزوین مورد بررسی و تایید قرار گرفت و همچنین لایحه واگذاری بازار روز الهیه واقع در مینودر روبروی بیمارستان ولایت به صورت مزایده پس از بررسی اعضای شورا تصویب شد.

انتهای خبر/2001

 

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225630

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.