تاریخ : 26 اردیبهشت 3 18:36
3
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبرداد:

ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناسی به ۱۷٠٠ مددجوی استان قزوین

  • کد خبر : 225631
  • 10 اردیبهشت 3 10:49
ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناسی به ۱۷٠٠ مددجوی استان قزوین
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: سال گذشته مشاوران و روانشناسان همکار با کمیته امداد استان قزوین به ۱۷۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد، خدمات مشاوره ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی شاخص خبر، ناصر ظاهری در نشست مشاوران و روانشناسان مرکز مشاوره راه زندگی که به مناسبت فرارسیدن روز روانشناس برگزار شد، اظهار کرد: خدمات کمیته امداد به خانواده های ولی نعمت صرفا خدمات معیشتی نیست بلکه در مسائل فرهنگی کمیته امداد به خانواده هایی که نیاز به مشاوره و روانشناس دارند نیز خدمات گسترده و خوبی را ارئه می کند.

وی بیان کرد: سال گذشته به ۱۷۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد خدمات مشاوره در زمینه های ازدواج، مهارت های زندگی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ارئه شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: از این تعداد ۲۹ مورد در زمینه های حاد روان شناختی نظیر خودکشی، ترک تحصیل، اعتیاد و فرار از منزل بود که از خدمات مشاوره ای استفاده کردند. برای ارائه این تعداد مشاوره بالغ بر ۲۷۰ میلیون تومان هزینه شده است.

این مسوول اضافه کرد: برخی موارد مراجعات مشاوره بسیار فوری و ضروری است و اگر در موعد مقرر و به سرعت رسیدگی نشود سبب اتفاقات جبران ناپذیری برای خانواده ها خواهد شد.

انتهای خبر/2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225631

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.