تاریخ : 28 اردیبهشت 3 19:03
3
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

محصولات صنعتی قزوین در بازار بین‌المللی

  • کد خبر : 225635
  • 11 اردیبهشت 3 12:17
محصولات صنعتی قزوین در بازار بین‌المللی
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: صنایع این استان توانستند با افزایش تولید و بهره مندی از امکانات و تکنولوژی روز دنیا به بازارهای بین المللی راه یابند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر»، به نقل از ایرنا؛ محسن رستمی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: استان قزوین در حوزه صادرات محصولات صنعتی همواره روند رو به رشدی را سپری کرده و به لحاظ توانمندی در عرصه‌های تولیدی توانسته جنبه بین المللی پیدا کند.

وی به حضور هشت واحد تولیدی از استان قزوین در ششمین دوره نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه واحدهای تولیدی ارم چهلستون، آپادانا، زرین روی کاسپین، پارسا پلیمر شریف، سهیل گاز تهران، پویا چسب، خوشگوار و ویتانا حضور داشتند.

رستمی اضافه کرد: نمایش ظرفیت‌های صادراتی بنگاه‌های ایرانی در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای رونق تولید و تحقق شعار سال در صورت بهره‌برداری درست از صنایع را فراهم خواهد ساخت.

این مسوول بیان کرد: در داخل استان قزوین و با برنامه ریزی صورت گرفته از همه ظرفیت‌ها برای تحقق جهش تولید استفاده شده که باید باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌های خارجی نیز در این مسیر بهره مند شویم.

مدیرکل صمت قزوین خاطرنشان کرد: سه هزار و ۷۴۰ واحد صنعتی در استان مستقر بوده که رقمی معادل ۳۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری درون آن‌ها صورت گرفته و این استان را به قطب صنعتی کشور تبدیل کرده است.

انتهای خبر/2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225635

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.