تاریخ : 28 اردیبهشت 3 06:33
3
فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین

  • کد خبر : 225637
  • 13 اردیبهشت 3 10:38
اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
فرمانده انتظامی استان قزوین از آغاز اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین خبر داد و گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده این طرح در هشت نقطه دیگر از استان به اجرا خواهد در آمد
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر» به نقل از خبرگزاری پلیس؛ طرح همیاران آرامش اجتماعی از صبح دیروز با حضور دستگاه‌های انتظامی و دیگر دستگاه‌های امدادی و خدمت رسان در محله هادی آباد قزوین به اجرا در آمد.

سردار علی ابراهیمی در رابطه با این طرح اظهار کرد: برابر تدابیر و برنامه‌های ابلاغی طرح همیاران آرامش اجتماعی در 330 نقطه از کشور عزیزمان اجرائی خواهد شد که از این تعداد 9 نقطه از استان قزوین به منظور اجرای طرح انتخاب شده است.

وی افزود: آغاز این طرح از صبح دیروز در محله هادی آباد اجرائی شده و به یاری خداوند متعال در هفته‌های آتی نیز در استان ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه در این طرح خدمات درمانی، آموزشی، ورزشی، تحصیلی و حوزه‌های مختلف از خدمات انتظامی در اختیار شهروندان عزیز محله هادی آباد قرار خواهد داشت، تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، علوم پزشکی، آموزش و پرورش، سازمان ورزش و جوانان، شهرداری، بسیج جامعه پزشکان، سپاه و دستگاه قضائی استان و معتمدین محل از ارائه دهندگان خدمات در این طرح می‌باشند.

ابراهیمی ادامه داد: طرح به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در نقاط کم برخوردار و محروم شهر تدوین شده و به همین منظور مسئولان ارشد هریک از دستگاه‌ها در این محلات حاضر بوده و به صورت حضور به گفت و گو و حل مشکلات شهروندان خواهند پرداخت.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به ارائه خدمات ویژه درمانی که با حضور مجربترین پزشکان و دندانپزشکان در خدمت عموم مراجعان قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: خوشبختانه استقبال شهروندان بسیار مطلوب بوده و این طرح تا ساعت ۱۹ در محله هادی آباد ادامه داشت.

انتهای خبر/۱۴۰۴
لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225637

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.