تاریخ : 18 شهریور 3 04:21
3
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

تکیه بر سرمایه‌های ملی، موجب اعتلای ایران می‌شود

  • کد خبر : 225762
  • 15 تیر 3 11:00
تکیه بر سرمایه‌های ملی، موجب اعتلای ایران می‌شود
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به کاندیدای منتخب مردم گفت: رئیس جمهور باید بر سرمایه‌های ملی و جوانان عزتمند ایران اسلامی تکیه کرده و به بیگانگان چشم امید نداشته باشد.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر» با بیان اینکه تکیه بر سرمایه‌های ملی موجب اعتلای ایران می‌شود، اظهار داشت: مسئولان اگر به جای تکیه برسرمایه‌های ملی و جوانان عزتمند با کسانی همراه شوند که چشمشان به دست اجنبی و امیدشان به دیگران است؛ نمی‌توانند کشور را به سمت تعالی پیش ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به ریشه قرآنی کلام رهبر معظم انقلاب افزود: خداوند در آیه 113 سوره هود می‌فرماید به ستمگران تکیه نکنید که آتش می‌گیرید.

وی با اشاره به اینکه امروز امریکا و اسرائیل در رأس همه ستمگران قرار گرفته‌اند گفت: هر کسی که به این ستمگران تکیه کند یقینا آبرو، شرف و اسقلالش به آتش کشیده می‌شود.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه پیشتر رضا خان و صدام همین گونه به آتش کشیده شدند خاطرنشان کرد: افرادی که در مقابل ستمگران ایستادند همیشه سرافراز و سربلند بوده‌اند.

 

حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمن را به عقب می‌راند

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان اینکه دشمنان هرگاه در طول تاریخ بیش از 4 دهه انقلاب اسلامی مردم را پای کار دیدند عقب نشینی کردند، تصریح کرد: هر وقت حضور مردم پر رنگ نباشد شیطنت‌ها و هجمه‌های فرهنگی و حتی حمله‌های نظامی آنها پا می‌گیرد.

امام جمعه قزوین با اشاره به حضور پرشور مردم در ساعت اولیه صبح در پای صندوق‌های رأی  گفت: نتیجه این حماسه آفرینی، ایجاد عزت، امنیت و اقتدار در مقابل دشمنان اسلام و انظار جهانیان است.

وی  با بیان اینکه این ملت غیور، قدرشناس و زمان شناس برای انجام تکلیف بزرگ و وظیفه سیاسی و اجتماعی خود امروز به میدان آمده‌اند خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات امروز بار دیگر دشمنان این آب و خاک را به عقب رانده و جامعه را به سمت عزت و اقتدار بیشتر سوق می‌دهد.

 

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225762

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.