تاریخ : 02 آبان 3 04:31

اخبار ویژه

3
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین:

رأی مردم، برجغرافیای بیرون از مرزها اثرگذار است

  • کد خبر : 225764
  • 15 تیر 3 18:02
رأی مردم، برجغرافیای بیرون از مرزها اثرگذار است
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: دشمن می‌داند که رأی ملت ایران نه تنها در کشور که بر جغرافیای بیرون از ایران نیز بسیار اثرگذار است به همین سبب تلاش می‌کند تا مردم را از انجام این فریضه مهم باز دارد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر»، با بیان اینکه امروز اردوگاه دشمنان در یک جا جمع شده و چشمان خود را تیز کرده‌اند اظهار داشت: امروز دشمن با تمام قوا تلاش می‌کند که مردم در انتخابات شرکت نکنند.

سردار رفیعی آتانی ترغیب دشمنان به عدم مشارکت در انتخابات را بزرگترین توهین به مردم خواند و گفت: همان افرادی که در انتخابات کشورهای دیگر مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب می‌کنند؛ امروز تمام تلاش خود را انجام می‌دهند که این ملت شریف در انتخابات شرکت نکنند.

                                                              

انقلابی بودن یکی از مهمترین ویژگی‌های کاندیدای ریاست جمهوری است

 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین انقلابی بودن را یکی از مهمترین ویژگی‌های کاندیدای ریاست جمهوری خواند و گفت: هر مسئولی که قصد خدمت به مردم را دارد باید از جنس مردم و انقلاب این ملت شریف باشد.

 

وی تصریح کرد: یک مسئول که خود را خادم این ملت می‌داند باید اهداف انقلاب را مقابل دیدگانش قرار داده و تحقق خواسته‌های مردم آرزوی او باشد.

وی افزود: این مسئول باید با توجه به اهداف مقدس انقلاب اسلامی، خواسته‌های مردم را محقق کرده و همچنین خدمت بدون منت را سرلوحه کار خود قرار دهد.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته مسئول انقلابی، تکریم مردم و تواضع و فروتنی در برابر آنها است، تصریح کرد: این مسئول باید خود را خادم ملت بداند و در خدمت به مردم حریص باشد.

وی افزود: این قول را به مردم می‌دهیم که هر فردی که امروز به عنوان رئیس جمهور کشور انتخاب شود، برای رفع مشکلات مردم  به اندازه تقاضای آنها در کنارشان هستیم.

 فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه دغدغه امروز مردم، مسائل اقتصادی است خاطرنشان کرد: برطرف کردن این مشکل از جمله وظایف مهم یک رئیس جمهور است.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: همانطور که ما برای خدمت به مردم حریص هستیم اما همچنان ماموریت اصلی خود یعنی پیشمان کردن دشمن در هر سطحی را دنبال می‌کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: اگر دشمن بخواهد ملت شریف ایران را تهدید کند مطمئن باشید که نقطه تهدید را کور خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225764

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.