تاریخ : 02 آبان 3 04:31

اخبار ویژه

3
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

تکیه بر ظرفیت‌های داخلی قدرت ایران را افزایش می‌دهد

  • کد خبر : 225765
  • 15 تیر 3 19:36
تکیه بر ظرفیت‌های داخلی قدرت ایران را افزایش می‌دهد
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: رئیس جمهور اصلح با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی می‌تواند موجب تعالی و افزایش قدرت ایران اسلامی شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر» آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجد النبی(ص) برگزار شد اظهار داشت: تقویت جبهه مقاومت که هویت و دستور خدای متعال است، اصلاح امور و زمینه سازی شرایط ظهور منجی عالم، امیدبخشی به مردم از دیگر خصوصیات یک رییس جمهور اصلح است.

وی افزود: یک رئیس جمهور اصلح، به جای اینکه بگوید اگر آمریکا لطفی به حال ما نکند ما نمی‌توانیم، باید بتواند با استفاده از ظرفیت‌های داخلی ایران را به رشد و تعالی سوق دهد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: رییس جمهورِ همواره ناامید و مایوس، نمی‌تواند یاور رهبر و ملت باشد چراکه خدا وعده داده و ما به دنبال پیروزی نهایی و صلح و آرامش برای تمام جهانیان هستیم و انتظار داریم که رییس جمهور با این روحیه خدمت خود را به مردم آغاز کند.

آیت‌الله عابدینی با بیان اینکه هر کس به چیزی علاقه نشان دهد با همان محشور می‌شود؛ گفت: در مناظرات کاندیدایی دیدیم به غرب علاقه نشان می‌داد و نمی‌توانست ذلت پذیری خود را از غرب پنهان کند.

وی ادامه داد: این افراد در قیامت با همان حاکمان دیوانه غربی و صهیونیست‌های آدم‌کش محشور می‌شوند چراکه لیاقت محشور شدن با ائمه را ندارند لذا با کسانی محشور می‌شوند که دنیای خود را با آن‌ها گره زده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد، تصریح کرد: راه‌اندازی کارخانه‌های ورشکسته، عزت بخشیدن به ایران، ایجاد وحدت و یکپارچگی بین امت اسلام و اهتمام جدی و جهادی در استکبار‌ستیزی از جمله ویژگی‌های مهم یک رئیس جمهور اصلح خوانده می‌شود.

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225765

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها