تاریخ : 26 شهریور 3 22:44

اخبار ویژه

3
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد:

طرح توسعه ۸۰ هكتاری شهرک صنعتی آراسنج

  • کد خبر : 225795
  • 10 شهریور 3 11:14
طرح توسعه ۸۰ هكتاری شهرک صنعتی آراسنج
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی بر اساس طرح سرزمین آمایش و در راستای استقبال سرمايه‌گذاران از شهرک‌های صنعتی تقاضامحور صورت می‌گیرد.

به گزارش شاخص خبر، به نقل از روابط‌عمومی شركت شهرک‌های صنعتی استان قزوين، رضا صفاری در حاشيه بازديد استاندار قزوين از دو پروژه زيرساختی پست برق و تصفيه‌خانه فاضلاب در شهرک صنعتی آراسنج اظهار کرد: با توجه به تقاضا محور بودن و استقبال سرمایه‌گذاران طرح توسعه شهرک صنعتي آراسنج با مساحت 80 هكتار با تصويب در كارگروه امور زيربنايي و موافقت شوراي برنامه‌ريزي استان در دستور كار قرار گرفت كه خوشبتخانه اين مهم محقق شده است.

 

وي با اشاره به اينكه تامین زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک و نواحي صنعتی ، تسهیل در مسیر جذب سرمایه‌گذاران خواهد بود افزود: ساماندهی و تكميل پروژه‌هاي زيرساختي و امكانات زيربنايي از اولويت‌هاي اساسي شركت در جذب و استقرار متقاضيان سرمايه‌گذاري در شهرک‌های صنعتی است.

 

رئيس هيات مديره شركت شهرک‌هاي صنعتي استان تصريح كرد: با توسعه شهرک‌های صنعتی پرتقاضا، می‌توان سرمایه گذاری‌های صنعتی در کشور را افزایش داد و به این ترتیب شاهد افزایش ساخت و ساز واحدهای تولیدی و رونق اقتصادی و جهش تولید داخلی بود.

صفاري یادآور شد: هم اكنون 400 هكتار از اراضي شهرک‌ها و نواحي صنعتي عملياتي شده و آماده واگذاري به متقاضيان سرمايه‌گذاري است.

 

مديرعامل شركت شهرک‌هاي صنعتي استان در پايان گفت: اراضی 80 هکتاری توسعه شهرک صنعتي آراسنج بلافاصله بعد از تملک كار طراحي آن آغاز و انشالله در دهه مبارک فجر امسال كلنگ آغاز عملیات اجرایی آن به زمين زده خواهد شد تا آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه‌گذاری گردد.

 

انتهای خبر/۱۹۰۰

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225795

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.