تاریخ : 28 شهریور 3 03:03

اخبار ویژه

3
با حضور مسئولان صورت گرفت؛

افتتاح مجموعه ورزشی روباز در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)

  • کد خبر : 225804
  • 19 شهریور 3 21:04
افتتاح مجموعه ورزشی روباز در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)
در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه از مجموعه ورزشی روباز دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) بهره‌برداری شد.

به گزارش شاخص خبر ، به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، در مراسمی با حضور سیدعلی قاسم‌زاده، رئیس دانشگاه و حجت‌الاسلام زارعی مسئول نهاد رهبری و هیأت رئیسه دانشگاه مجموعه ورزشی روباز دانشگاه در ۶ هزار متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

 

مجموعه روباز ورزشی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) شامل زمین فوتبال ساحلی، زمین والیبال ساحلی و زمین چمن مصنوعی است. برای ساخت و بهره‌برداری از این مجموعه ورزشی بیش از ۳ میلیارد تومان توسط دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) هزینه شده است.

 

افتتاح نخستین زمین‌های فوتبال و والیبال ساحلی استان قزوین

 

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با بیان اینکه چهار طرح ورزشی راهبردی در قالب مجموعه ورزشی روباز در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، گفت: این طرح‌ها شامل ساخت زمین چمن مصنوعی، زمین فوتبال و والیبال ساحلی و زمین تنیس خاکی هستند. همچنین استخر سرپوشیده دانشگاه تا پایان امسال افتتاح و آماده بهره برداری خواهد شد.

 

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در این مراسم گفت: توسعه فضاها و فعالیت‌های ورزشی دانشگاه برای تقویت سلامت دانشجویان و اساتید از سیاست‌ها و اولویت­‌های دانشگاه است.

 

سیدعلی قاسم‌زاده بیان داشت: خوشبختانه در دو سال اخیر با تلاش همکاران حوزه عمرانی و توسعه کارهای خوبی انجام شده و در دست اجراست که تکمیل آن‌ها می‌­تواند ضمن تأمین نیازهای اساتید و دانشجویان به ارتقای جایگاه دانشگاه نیز کمک کند.

 

قاسم‌زاده تصریح کرد: توسعه فضاهای ورزشی از نیازهای اساسی دانشگاه است تا شور و نشاط دانشجو و استادان بیش‌تری شود تا شاهد تقویت سلامت همکاران مجموعه باشیم.

 

وی بیان کرد: در سایت ۷۶ هکتاری دانشگاه تاکنون فضای روباز ورزشی نداشتیم لذا ایجاد و احداث چند طرح مهم عملیاتی شد که می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

 

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: امروز زمین والیبال و فوتبال ساحلی و چمن مصنوعی را افتتاح می‌کنیم و به زودی زمین تنیس خاکی و ساحلی را راه‌اندازی می‌کنیم تا فضاهای ورزشی تکمیل‌تر شود.

 

وی اظهار داشت: فضاهای ورزشی ساحلی در استان نداریم و با این ظرفیت که در دانشگاه ایجاد شده می‌توانیم میزبان مسابقات کشوری هم باشیم.

 

قاسم‌زاده یادآورشد: ۶ هزار متر محوطه در قالب زمین چمن مصنوعی فوتبال، زمین فوتبال ساحلی و زمین والیبال ساحلی به بهره‌برداری می رسد و در این مجموعه زمین تنیس خاکی هم پیش‌بینی شده است که در ماه ‌های آینده افتتاح خواهد شد.

 

تکمیل استخر سرپوشیده دانشگاه تسریع می‌شود

 

قاسم‌زاده همچنین بیان کرد: استخر سرپوشیده دانشگاه با پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی در حال تکمیل است و تلاش می‌کنیم در سال آینده این استخر را افتتاح کنیم تا خدمات ورزشی بیش‌تری به دانشجویان، استادان و همکاران ارائه شود.

 

وی اظهار داشت: سیاست دانشگاه توسعه فعالیت ‌های ورزشی است و با سیاست‌گذاری در سطح کلان دنبال آن هستیم به اهداف خود برسیم و دانشگاه را در عرصه­‌های مختلف مطرح کنیم.

 

قاسم‌زاده تصریح کرد: در المپیاد ورزشی کشور با ورزشکاران شاخص خود اول شدیم و امروز قهرمانان زیادی داریم مانند مهران برخورداری مدال آور المپیک که افتخار دانشگاه هستند و می‌توانیم همچنان شاهد بروز استعدادهای ورزشی در رشته­‌های مختلف باشیم.

 

وی اظهار داشت: در این دانشگاه ظرفیت خوبی در حوزه دانشجویی در سطوح ملی و بین‌المللی داریم و امیدواریم این رویکرد توسعه فضاها و فعالیت­‌های ورزشی تقویت شود.

 

قاسم‌زاده بیان کرد: در دو سال گذشته سالن‌های سرپوشیده دانشگاه را نوسازی کردیم تا پویایی دانشگاه هم تقویت شود.

انتهای پیام /۱۹۰۰

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225804

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.