تاریخ : 29 شهریور 3 03:48

اخبار ویژه

3
در سال جاری صورت گرفت؛

توزیع ۱۰ هزار تُن كود بين كشاورزان قزوینی

  • کد خبر : 225805
  • 24 شهریور 3 12:15
توزیع ۱۰ هزار تُن كود بين كشاورزان قزوینی
مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: در راستاي خدمات رساني بيشتر به كشاورزان در پنج ماهه گذشته بیش از ۱۰ هزار تُن انواع كود توسط شبکه تعاون روستایی استان تامين و توزيع شده است.

به گزارش شاخص خبر ، به نقل از روابط‌عمومی تعاون روستایی استان، شهرام رحمانی اعلام کرد: در راستاي خدمات‌رساني بيش‌تر به كشاورزان در پنج ماهه گذشته بیش از 10 هزار تُن انواع كود توسط شبکه تعاون روستایی استان تامين و توزيع شده است.

 

این مسئول ادامه داد: از این میزان 9 هزار و 986 تن کودهای شیمیایی، 104 تُن کودهای آلی و زیستی و 97 تن کودهای ریزمغذی بوده است.

 

رحمانی بیان کرد: در راستای رفاه حال کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، کودهای شیمیایی توسط شبکه تعاون روستایی تامین و توزیع می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه کودهای شیمیایی توزیع شده شامل کود اوره، انواع کود فسفاته، ریزمغذی، آلی و زیستی بوده است، افزود: تأمین و توزیع کود شیمیایی به صورت ماهانه صورت می گیرد و کارگزاری‌های توزیع کود شیمیایی در شبکه تعاون روستایی استان قزوین مشغول به فعالیت هستند.

 

مدیر تعاون روستایی استان قزوین خاطرنشان کرد: نهاده‌های کشاورزی با قیمت و شرایط مناسبی در بهترین زمان در اختیار کشاورزان قرار می گیرد و کشاورزان، کود مصرفی را بر اساس توصیه کارشناسان فنی در مزارع کشاورزی خود استفاده کنند.

انتهای پیام /۱۹۰۰

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225805

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.