تاریخ : 29 شهریور 3 19:27

اخبار ویژه

3
با حضور معاون امنیتی و سیاسی استاندار قزوین؛

آغاز به کار هفتادمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در قزوین

  • کد خبر : 225809
  • 27 شهریور 3 16:53
آغاز به کار هفتادمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در قزوین
هفتادمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان قزوین با حضور مسئولین و هنرمندان کشوری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین هفتادمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «راژیا» در قزوین با برپایی نمایشگاه عکس در نگارخانه مهر حوزه هنری قزوین افتتاح شد.
 
جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان قزوین، استعدادهای جدید کشف می کند

حسین براتی  در آیین افتتاحیه این جشنواره اظهار کرد: همچنین امیدواریم که در طول این جشنواره بتوانیم در معرفی قزوین به عنوان یک مقصد فرهنگی و گردشگری نقش موثری ایفا کنیم.

وی ضمن استقبال از برگزاری این جشنواره در قزوین افزود: معتقدیم که آوردن جشنواره‌ها به استان‌ها اقدام شایسته ای است و گرد هم آمدن هنرمندان حرفه‌ای حوزه فیلم و عکس کشور اتفاق مبارکی است که این روزها در قزوین شاهد آن هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: در این جشنواره یک روز ویژه عکاسان است که تحت عنوان روز قزوین نامگذاری شده و امیدواریم بتوانیم در معرفی قزوین نقشی ایفا کنیم.

براتی افزود: همانطور که مستحضرهستید در یک بازه زمانی با خلا کارکردی در سینمای جوان مواجه بودیم اما با معرفی مدیر جدید، سینمای جوان قزوین جان تازه گرفت.

وی ادامه داد: طی چند ماه گذشته تاکنون سینمای جوان قزوین فعالیت‌های بهتری داشته که میزبانی جشنواره مهمی مثل هفتادمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در قزوین از نقاط قوت اقدامات مدیریت جدید است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین نسبت به اینکه این جشنواره بتواند نظر برگزیدگان و منتخبین و همچنین داوران را جلب کند، ابراز امیدواری کرد.
 
براتی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس در افتتاحیه این جشنواره در گالری مهر، از همکاری حوزه هنری قزوین نیز تقدیر کرد.

جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان قزوین، فرصت تبادل و تعامل تجربیات بین چهره‌ها است
 
عباس کاظمی نیز در آیین افتتاح جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان قزوین اظهار کرد: این جشنواره، اتفاق قابل توجهی است از این منظر که می‌توانیم فرصتی را برای معرفی چهره‌های استان داشته باشیم.
 
معاون استاندار قزوین ضمن تبریک ایام هفته وحدت و میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام ادامه داد: اتفاقی که این روزها در قزوین شاهد آن هستیم، اقدامی به یاد ماندنی در حوزه فرهنگ و هنر است.

وی با اشاره به برگزاری هفتادمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان قزوین افزود: این جشنواره که با همت مسوولان سطوح مختلف و انجمن سینمای جوان قزوین در حال برگزاری است،
می‌تواند موجب رشد و تعالی ظرفیت‌های خوب استان شود.

کاظمی ضمن تاکید بر این نکته که این جشنواره فرصت تبادل و تعامل بین تجربیات چهره‌ها در حوزه فیلم و عکس است، ادامه داد: ما دارای سرمایه‌های بزرگی از میان هنرمندان در کشور هستیم و باید به این حوزه هم توجه کنیم.

وی ادامه داد: دانایی و توانایی این هنرمندان را باید برای ظرفیت‌های هنریمان دریابیم.

معاون سیاسی و امنیتی استان خاطرنشان کرد: نباید راضی به وضع موجود باشیم، بلکه باید بتوانیم جشنواره هفتادم را پله‌ای برای جشنواره‌های بعدی کرده و از ظرفیت‌های مختلف آن استفاده کنیم.

گفتنی است، جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان قزوین، از ۲۷ الی ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ در سینما بهمن قزوین برگزار می‌شود.

انتهای خبر/۲۰۰۱

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225809

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.