تاریخ : 10 فروردین 3 01:44
3
با ورود مدعی العموم؛

دستور تخلیه برج تجاری خلیج فارس قزوین صادر شد

  • کد خبر : 220797
  • 03 تیر 1 01:31
دستور تخلیه برج تجاری خلیج فارس قزوین صادر شد
محمد قاسمی از صدور دستور تخلیه برج تجاری خلیج فارس قزوین به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در ساخت و ساز خبر داد.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای شناسایی ساختمان‌های ناایمن و بر اساس بررسی‌های کارشناسی و تخصصی و با ورود دادستانی قزوین، دستور تخلیه برج تجاری خلیج فارس قزوین در جهت پیشگیری از وقوع جرم و احیاء حقوق عامه صادر و به شهرداری قزوین ابلاغ شد.

وی افزود: این برج در بخش‌های مختلف دچار ایرادات جدی است و رعایت نکات ایمنی در ساخت و ساز به درستی صورت نگرفته؛ به همین خاطر طی مکاتبات صورت گرفته باید در اسرع وقت تخلیه شود.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان کرد: اخطارهای لازم به مالک و سازنده برج، به منظور رفع نواقص و اصلاح موارد ایمنی داده شده و بدون شک پس از تخلیه و تا رفع کامل این ایرادات از فعالیت این برج ممانعت خواهد شد.

قاسمی هشدار داد: ساکنین، مالکین و مستاجرین واحدهای این برج تجاری باید هر چه سریع‌تر به منظور رفع نواقص و ایرادات ایمنی نسبت به تخلیه برج اقدام نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: عدم نظارت‌های دقیق در ساخت و سازها می‌توانند خطرات جدی برای شهروندان در پی داشته باشد و نباید قبل از اخذ پایان کار نسبت به بهره‌برداری ساختمان‌ها اقدام شود.

قاسمی در پایان گفت: در همین راستا شناسایی ساختمان‌های ناایمن در قزوین آغاز شده و قطعاً باید نسبت رفع نواقص ایمنی اقدام نمایند و بدون شک در صورت بروز حادثه مجریان، ناظران و دستگاه‌های متولی باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/۱۰۰۳

 

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/220797

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.