تاریخ : 10 فروردین 3 04:11
3
با دستور دادستان قزوین؛

واحدهای تولیدی صرفه‌جو، حمایت قانونی خواهند شد

  • کد خبر : 223604
  • 19 بهمن 1 10:58
واحدهای تولیدی صرفه‌جو، حمایت قانونی خواهند شد
دادستان قزوین طی مکاتبه‌ای با اداره کل امور مالیاتی و شرکت‌های خدمات رسان استان، خواستار استفاده از ارفاقات و تخفیفات قانونی برای واحدهای تولیدی شد که همکاری لازم در بحث صرفه‌جویی و استفاده از حامل‌های انرژی را داشتند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، حسین رجبی در این باره اظهار کرد: با آغاز فصل سرما و افزایش برودت هوا و در راستای پیشگیری از افت فشار گاز در بخش خانگی و شهری، گاز واحدهای تولیدی طی برنامه زمان‌بندی قطع شد و این واحدهای تولیدی و صنعتی با این تصمیم استانی همکاری لازم را داشتند و در این شرایط حقوق کارگران را نیز علی‌رغم تعطیلی پرداخت نمودند.

وی افزود: از آنجایی که حمایت همه جانبه از بخش صنعت در دستور کار تمامی دستگاه‌ها و نهادها قرار دارد؛ طی مکاتبه‌ای به اداره کل امور مالیاتی و شرکت‌های خدمات رسان استان اعلام شد که شرکت‌هایی که در بحث صرفه‌جویی حامل‌های انرژی همکاری داشتند از حمایت‌های قانونی بهره‌مند شوند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان گفت: بر این اساس واحدهای تولیدی موردنظر در محاسبه و اخذ عوارض مالیاتی و همچنین پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز از حمایت‌های قانونی در قالب ارفاقات، تخفیفات و یا تقسیط هزینه‌ها استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/1003/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223604

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.