تاریخ : 10 فروردین 3 09:42
3
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین خبر داد:

پخش ویژه برنامه‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان از صداوسیمای مرکز قزوین

  • کد خبر : 223899
  • 28 اسفند 1 21:20
پخش ویژه برنامه‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان از صداوسیمای مرکز قزوین
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: صداوسیمای مرکز قزوین نوروز 1402 و در ماه مبارک رمضان با برنامه‌های متنوع میهمان مخاطبان خواهد بود.

سعید انبارلوئی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: در نوروز و ماه مبارک رمضان سال 1402؛ سیمای مرکز قزوین با بیش از 9 عنوان ویژه برنامه همچنین در حوزه صدا نیز با بیش از 7 عنوان ویژه برنامه در خدمت مردم استان خواهد بود.

وی افزود: رادیو قزوین در ایام نوروز با ویژه برنامه‌های «ساعت تحویل» ویژه برنامه تحویل سال به مدت 240 دقیقه و «سال نو احوال نو» در 6 قسمت به مدت 120 دقیقه ویژه برنامه صبحگاهی در صبح و عصر مخاطبان را همراهی خواهد کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین بیان کرد: رادیو قزوین همچنین در ایام ماه مبارک رمضان با ویژه برنامه‌های «مینوبهار» ویژه برنامه افطار، «در حریم ماه» در 36 قسمت به مدت 120 دقیقه، «ویژه برنامه سحر» در 30 قسمت به مدت 110 دقیقه، «شب رحمت» ویژه برنامه شب‌های قدر در 3 برنامه به مدت 150 دقیقه، «ویژه برنامه روز قدس» به مدت 120 دقیقه و «ویژه برنامه نماز عید سعید فطر» به مدت 60 دقیقه به استقبال شنوندگان می‌رود.

وی ادامه داد: سیمای مرکز قزوین هم شب‌های نوروز با ویژه برنامه «چهلستون» در 15 قسمت 60 دقیقه ای مقابل چشمان مردم خوب استان خواهد بود.

انبارلوئی ابراز کرد: برای لحظه تحویل سال هم سیمای مرکز قزوین ویژه برنامه‌ای را به مدت 300 دقیقه بصورت زنده برای مخاطبان پخش خواهد کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین عنوان کرد: مجموعه مستند 18 قسمتی با عنوان «یک قرن قزوین» هر قسمت به مدت 25 دقیقه در ایام نوروز از شبکه قزوین پخش خواهد شد؛ این مستند آرشیوی تغییر و تحولات استان قزوین در 100 سال اخیر از سال 1301 تا سال 1401 استان قزوین را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی اذعان کرد: سیمای مرکز قزوین همچنین سری جدید ویژه برنامه طنز تلویزیونی " قزوینی شو " را در ایام نوروز در 13 قسمت 30 دقیقه ای حدود ساعت 21 از شبکه استانی سیمای قزوین روی آنتن می رود؛ این برنامه تلویزیونی با هدف بیان موضوعات اولویت‌دار استانی و مبتلابه جامعه و معرفی مشکلات و معضلات جامعه به زبان طنز و جذاب برای مخاطب از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود. 

انبارلوئی اضافه کرد: محور تولیدی «قزوینی شو» بیان ناشناخته‌های قزوین همچون ظرفیت‌های قزوین و میراث فرهنگی ملموس و غیر ملموس استان است؛ این برنامه شامل بخش‌هایی همچون: عصر صفوی، آقای بیچاره، مسابقه هفت خوان رستم، آقای ازدواجی، روانشناس، بانکی‌ها؛استندآپ کمدی و دوربین مخفی و ... است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های سیمای مرکز قزوین در ماه مبارک رمضان نیز به ترتیب: «شمیم سحر» ویژه برنامه سحر در 30قسمت 60 دقیقه‌ای، «ماه رخ» ویژه برنامه افطار در 30 قسمت 60 دقیقه ای، «تلاوت نور» ویژه برنامه جزءخوانی قرآن کریم در 30 قسمت 60 دقیقه ای، «شب های آسمانی» ویژه برنامه لیالی قدر در 3 قسمت 120 دقیقه ای، ویژه برنامه نماز عید فطر به مدت 60 دقیقه، ویژه برنامه روز قدس به مدت 120دقیقه است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین عنوان کرد: خبر مرکز قزوین هم در نوروز 1402 گزارش‌های ویژه ی تولیدی ـ خبری با محوریت معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی استان را در دستور کار خواهد داشت تا مسافران نوروزی و گردشگران بیش از پیش با این ظرفیت‌ها آشنا شوند.

انبارلوئی اظهار کرد: محوریت برنامه‌های نوروزی صداوسیمای مرکز قزوین متشکل از بخش‌های مختلفی است که گفتگو با مسافران نوروزی، گفتگو با شهروندان قزوینی، تبیین شعار سال، توصیه‌های بهداشتی و سلامت در ایام نوروز، بسته‌های صوتی شامل نوروزخوانی، یادنامه شهدا و ارتباط‌های تلفنی با مراکز استانها از جمله مهمترین بخش‌های این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/۱۰۰۳/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223899

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.