تاریخ : 06 اردیبهشت 3 15:59
3
فرماندار شهرستان قزوین:

فعالیت ۷۵ نانوایی در ایام تعطیلات عید نوروز در شهرستان قزوین

  • کد خبر : 223900
  • 29 اسفند 1 11:50
فعالیت ۷۵ نانوایی در ایام تعطیلات عید نوروز در شهرستان قزوین
فرماندار قزوین گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به منظور رفاه حال مردم عزیز، در ایام تعطیلات عید نوروز، نانوایی های مذکور طبق لیست آماده ارائه و پخت نان طبق نرخ مصوب هستند.

عباس کاظمی فرماندار قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به منظور رفاه حال مردم عزیز، در ایام تعطیلات عید نوروز، نانوایی های مذکور طبق لیست آماده ارائه و پخت نان طبق نرخ مصوب هستند.

 

فرماندار قزوین ضمن تقدیر از نانوایان عزیز در این خصوص گفت: این قشر زحمت‌کش در طول سال و حتی در ایام تعطیلات به همشهریان خدمت‌رسانی می‌کنند که جا دارد از کوشش و زحماتشان تقدیر و تشکر کنیم.

وی خاطر نشان کرد: طبق هماهنگی با نانوایان و مصوبه کارگروه آرد و نان شهرستان سهمیه فوق العاده بین بیش از 75 نانوایی توزیع شده تا در ایام تعطبلات عید نوروز کار پخت نان در این نانوایی‌های کشیک بدون وقفه ادامه پیدا کند.

کاظمی با اشاره به اقدام بزرگ دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱، در راستای راه‌اندازی سامانه متمرکز نانینو و جلوگیری از تخلفات در یارانه نان ابراز امیدواری کرد با بارش باران رحمت الهی در فصل بهار شاهد تولید بیشتر گندم در سطح شهرستان باشیم و بتوانیم مانند سال گذشته رکورد خوبی را در عرصه تولید این محصول مهم ثبت کنیم.

گفتنی است همشهریان عزیز می توانند در صورت ایجاد مشکل گزارش های خود را به سامانه نظارت مردمی 124 اعلام نمایند.

انتهای پیام/۱۰۰۳/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223900

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.