تاریخ : 10 فروردین 3 03:20
3
سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین خبرداد:

برپایی ۱۱ پست نوروزی با مشارکت 500 نفر از جوانان داوطلب در قزوین

  • کد خبر : 223909
  • 03 فروردین 2 10:41
برپایی ۱۱ پست نوروزی با مشارکت 500 نفر از جوانان داوطلب در قزوین
سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ۱۰ پست ثابت و ۱ پست سحاب، با مشارکت ۵۰۰ نفر از جوانان داوطلب به مسافران نوروزی خدمات ارائه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، حسین خوئینی سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین در رابطه با طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ این جمعیت اظهار کرد: طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی از ۲۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ آغاز و تا ۱۵ فرودین سال جدید ادامه دارد.

وی افزود: امسال در ایام نوروز اعضای داوطلب جوان با برپایی ۱۱ پست خدمات بشردوستانه جهت ارائه خدمات به مسافرین نوروزی، از ۲۵ اسفند ماه در ورودی‌های استان ، با شعار «جوانان سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی» به مسافران خدمات بشر دوستانه ارائه می کنند و فعالیت خود را تا ۱۵ فروردین ماه سال جدید ادامه می‌دهند.

خوئینی عنوان کرد: ۱۰ پست از مجموع پست‌های نوروزی جوانان، ثابت بوده و در شهرستان‌های قزوین، تاکستان، آبیک، آوج، البرز، بوئین زهرا و دفتر نمایندگی طارم سفلی، الموت غربی و شرقی برپا شده است و همچنین یک پست سحاب نیز در شهرستان قزوین به مسافرین نوروزی خدمات ارائه خواهد داد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: در طول 20 روز طرح نوروزی این جمعیت در حوزه جوانان بیش از 500 نفر از اعضا مشارکت خواهند داشت تا با توجه به اهداف این طرح، گامی مؤثر در جهت ایمنی و سلامت اجتماعی برداشته باشند .

انتهای پیام/۱۰۰۳/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223909

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.