تاریخ : 09 فروردین 3 13:27
3
مدیرکل میراث‌فرهنگی و گردشگری قزوین خبر داد:

توقیف هفت تور گردشگری غیرمجاز در قزوین

  • کد خبر : 224284
  • 06 خرداد 2 10:08
توقیف هفت تور گردشگری غیرمجاز در قزوین
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون هفت تور غیرمجاز در استان شناسایی و توقیف شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، علیرضا خزائلی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین از برخورد جدی و قانونی با متخلفان برگزارکننده تور‌های گردشگری غیرمجاز خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون هفت تور غیرمجاز در استان شناسایی و توقیف شده است.

وی افزود: این تور‌ها فاقد مجوز و استاندارد‌های لازم بودند که علاوه بر جلوگیری از اجرای آن‌ها به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

خزائلی ادامه داد: در همین راستا نظارت مستمر بر فعالیت تور‌های گردشگری با حضور بازرس حوزه نظارت اداره‌کل، رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان و نماینده اداره نظارت بر اماکن عمومی درحال انجام است و با برگزارکنندگان تور‌های گردشگری غیرمجاز و بدون مجوز و متخلفان این حوزه برخورد جدی و قانونی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین بیان کرد: مجوز تورها، بیمه‌نامه گردشگران، حضور راهنمای گردشگری دارای کارت شناسایی، مدارک ناوگان مسافربری و رعایت حجاب و شئونات اسلامی از جمله مواردی است که در اجرای تور‌های گردشگری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خزائلی تاکید کرد: سفر با چنین تور‌هایی علاوه بر عدم دریافت خدمات مناسب ضرر‌های جبران ناپذیر جانی یا مالی برای گردشگران به همراه دارد و از گردشگری تقاضا داریم با اطلاع و آگاهی کامل نسبت به سفر با تور‌های گردشگری اقدام کنند.

انتهای پیام/۱۰۰۳/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/224284

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.