تاریخ : 30 فروردین 3 23:45
3
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

ثبت‌نام لاستیک به نرخ مصوب آغاز شد

  • کد خبر : 224343
  • 11 خرداد 2 09:09
ثبت‌نام لاستیک به نرخ مصوب آغاز شد
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: به منظور رفاه حال رانندگان، امکان ثبت نام لاستیک به نرخ دولتی توسط سازمان تاکسیرانی فراهم شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، محمدرضا وثوق‌نیا با اعلام این خبر اظهار کرد: رانندگان ناوگان بار و مسافر درون شهری (تاکسیرانان و وانت داران) از طریق ثبت نام در سایت کارخانه‌های کویر تایر و بارز به نشانی  https://kavirtire.ir/esale و https://www.barez.org/shop می توانند نسبت به دریافت لاستیک به نرخ دولتی اقدام نمایند.

وی ادامه داد: برای رفاه رانندگان، علاوه بر سایت کارخانه های ذکر شده، امکان ثبت‌نام لاستیک در واحد رفاه سازمان تاکسیرانی، دفتر شرکت بادسان (واقع در بلوار شهید بهشتی)،دفتر پیشخوان دولت (جنب میدان میوه و تره بار)، دفتر شرکت دریاسیر (واقع در ترمینال غرب در دوراهی همدان) نیز توسط سازمان  فراهم شده و رانندگان می توانند با مراجعه به این مکان ها، نسبت به ثبت نام  و دریافت لاستیک اقدام کنند. 

وی یادآور شد:همراه داشتن کارت ملی مالک خودرو،کارت خودرو، کارت بانکی به نام مالک خودرو و تلفن همراه به نام مالک خودرو از شرایط لازم برای ثبت نام است و چنانچه تلفن همراه به نام مالک خودرو نباشد ثبت‌نام انجام نخواهد شد.  

وثوق‌نیا در پایان گفت: هر کد ملی و پلاک خودرو در هر 6 ماه،امکان خرید حداکثر یک جفت لاستیک به نرخ دولتی را دارد.

 انتهای پیام/۱۰۰۳/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/224343

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.