تاریخ : 10 فروردین 3 18:07
3
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

ناظران شورای نگهبان پاسداران حق‌الناس هستند

  • کد خبر : 224348
  • 11 خرداد 2 11:31
ناظران شورای نگهبان پاسداران حق‌الناس هستند
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در جمع ناظرین شورای نگهبان شهرستان البرز گفت: ناظران شورای نگهبان پاسداران حق‌الناس هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شاخص، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در جمع ناظرین شورای نگهبان شهرستان البرز، ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: هر وقت نام ایام خرداد را می‌شنویم، عزت، عظمت، اقتدار، نفوذ کلام یک عالم ربانی و عصاره پرورش‌یافته مکتب انبیاء و ائمه (ع) به ذهنمان خطور می کند، یاد و خاطره امام خمینی (ره) را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: شما سربازان بابصیرت، کوشا، فعال، پای کار انقلاب و دغدغه‌های دینی، معنوی و ارزشی نظام هستید و در عین حال با گمنامی مهم‌ترین رسالت را انجام می‌دهید.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه ناظران شورای نگهبان پاسداران حق‌الناس هستند، عنوان کرد: در بحث انتخابات، وقتی کسانی تأیید صلاحیت شدند و کار تبلیغ را آغاز کردند، شما دیگر به عنوان یک هوادار و عضو ستاد نیستید، بلکه به‌عنوان یک آدم عادل، عاقل و مسلمان هستید که از حق‌الناس با دقت پاسداری می‌کنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: گاهی پیش می‌آید شخصی هیچ شایستگی نداشته اما او را به مردم تحمیل کرده‌اند، دست‌هایی پیدا شده که نگذاشته قانون اجرا شود و معیارها رعایت شود، در اینجا ما حتماً باید کاری انجام دهیم و محکم باشیم و از وظیفه و رسالت ایمانی خود عقب‌نشینی نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر معتقدیم که بعد از اینکه مشروعیت یک کاندیدا ثابت شد صاحب حق می‌شود، باید بدانیم در مقابل این کاندیدا یک ملت هم حق دارند، این‌ها همه حق‌الناس هستند، همه شهدا به گردن ما حق دارند، باید به گونه‌ای عمل کنیم که آرمان‌های شهدا در مجلس فریاد زده شود، راه دین دیده شود و مقاومت اسلامی قوت بگیرد.

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: در مجلس شورای اسلامی همان قدر که راجع به رتق و فتق امور مملکت، معیشت، اقتصاد، امنیت و همه این موارد صحبت می‌شود، حتماً باید ایده‌های جهانی و بین‌المللی دین هم شنیده شود.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: از امیرالمؤمنین (ع) سؤال کردند خدا کجاست؟ حضرت این طور جواب دادند که بگویید خدا کجا نیست؟ درباره گستره اندیشه انقلابی امام (ره) نیز اگر یک نفر گفت گستره اندیشه امام (ره) کجاست، ما می‌گوییم کجای جهان است که بی‌نیاز از اندیشه امام (ره) باشد، همه جای عالم محتاج امام است.

وی یادآور شد: خدا وقتی به پیغمبر اولوالعزمی مثل حضرت عیسی (ع) مأموریت داد، به ما گفت بیایید سخنرانی حضرت عیسی (ع) را گوش کنید و ببینید مأموریت ایشان تا کجاست، خداوند در رابطه با این معنا در آیه 6 سوره صف فرمود "و هنگامى را كه عيسى پسر مريم گفت اى فرزندان اسرائيل من فرستاده خدا به سوى شما هستم تورات را كه پيش از من بوده تصديق مى‌كنم و به فرستاده‏‌اى كه پس از من مى‌‏آيد و نام او احمد است بشارتگرم پس وقتى براى آنان دلايل روشن آورد گفتند اين سحرى آشكار است".

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) روی برخی معیارها تأکید داشتند و رهبر حکیم انقلاب هم به‌صورت ویژه آن نگاه‌ها را با بیان امروزی و جهانی به ما یاد می‌دهند، امام (ره) در شکستن گردن گردنکشان به معنای واقعی کلمه اقدامات جدی انجام داد، امام (ره) فرمود اگر هر مسلمانی یک سطل آب بریزد اسرائیل را سیل می‌برد، رهبر حکیم انقلاب در همین راستا فرمود اگر صهیونیست‌ها غلطی کنند تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم، این تطابق نگاه را ببینیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین عنوان کرد: اگر امام (ره) آن جملات نورانی، جهانی و بین‌المللی را گفتند، رهبر حکیم انقلاب نیز فرمودند بی‌نام امام (ره) انقلاب اسلامی در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست، امام (ره) انقلاب ما را شناسانده و همه جا هم با نام امام (ره) انقلاب را می‌شناسند، همه شما فسادستیزی امام (ره) و مبارزه عملی امام با دنیاطلبی و دنیاگرایی را دیده‌اید.

آیت‌الله عابدینی بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب می‌خواهد ما همیشه پای امر به معروف و نهی از منکر باشیم، می‌خواهد ما پای کار اقامه عدل باشیم، می‌خواهد ما پای کار عفاف، حجاب و پوشش دینی باشیم، می‌خواهد سبک زندگی اسلامی را محکم دنبال کنیم، به مقاومت اسلامی بسیار اهمیت می‌دهند، بنابراین مجلس شورای اسلامی ما باید از نمایندگانی شکل بگیرد که به‌دنبال تحقق آرمان‌های امام راحل و مجری فرامین رهبر حکیم انقلاب اسلامی باشند.

وی خاطرنشان کرد: ان‌شاء‌الله خدا در این عرصه بسیار مهم و حساس به شما برکت عنایت کند و فرزندان، سربازان و برادران حاج قاسم در این عرصه باشید.

انتهای /۱۰۰۳/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/224348

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.