تاریخ : 06 مرداد 3 07:35
3
در راستای اجرای پویش «می‌بخشم به عشق ابوالفضل (ع)» صورت گرفت؛

کاهش ۶۸ درصدی ورودی زندان‌‌های استان قزوین

  • کد خبر : 225262
  • 26 شهریور 2 20:37
کاهش ۶۸ درصدی ورودی زندان‌‌های استان قزوین
دادستان قزوین گفت: ۲۰۱۳ مورد رضایت و کاهش ۶۸ درصدی ورود زندانیان نتیجه اجرای پویش (می بخشم به عشق ابولفضل (ع)) در دادسرای مرکز استان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، حسین رجبی دادستان مرکز استان با اعلام این خبر اظهار کرد: نظر به برگزاری پویش «می‌بخشم به عشق ابالفضل (ع)» تدوین شده‌ در دادسرای مرکز استان و با بررسی آمار موجود؛ شاهد ۲۰۱۳ مورد رضایت و افزایش ۲۸ درصدی صلح و سازش در پرونده ها نسبت به زمان مشابه در سال گذشته هستیم و این نشان از تأثیر پویش موصوف و توجه به باورهای دینی و ارزشی و مشارکت حداکثری مردم شریف استان می‌باشد.

وی افزود: با بررسی مستندات همچنین شاهد کاهش ۶۰ درصدی آمار ورود زندانیان با توجه به افزایش ۹۹ درصدی ورودی پرونده ها به دادسرای مرکز استان و همچنین شاهد افزایش ۸ درصدی میزان اخذ رضایت در شورای حل اختلاف مستقر در دادسرای مرکز استان و شاهد افزایش ۲۸ درصدی رضایت در مراجع انتظامی سطح شهرستان قزوین هستیم.

 

گفتنی است پویش می‌بخشم به عشق ابالفضل (ع) به ابتکار دادستانی مرکز استان و از آغاز ماه محرم الحرام امسال شروع و تا اربعین حسینی ادامه داشت و در این پویش کلیه شکّات پرونده های موجود در دادسرا جهت بهره مندی از معنویات این دو ماه یعنی ماه محرم و صفر می توانستند با مراجعه به شعب؛ رضایت خویش به شکایات مطروحه را اعلام و در این حرکت معنوی سهیم باشند.

انتهای خبر/۱۰۰۳

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225262

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.