تاریخ : 06 مرداد 3 07:53
3
دادستان محمدیه خبر داد:

کشف ۱۰۰ قبضه سلاح سرد از ‌یک واحد صنفی در قزوین + تصاویر

  • کد خبر : 225376
  • 19 مهر 2 11:03
کشف ۱۰۰ قبضه سلاح سرد از ‌یک واحد صنفی در قزوین + تصاویر
از کشف بیش از ۱۰۰ قبضه انواع سلاح سرد و بیش از هزار و ۷۰۰ عدد ترقه خطرناک در بازرسی از یک واحد صنفی در شهر محمدیه (زیباشهر) قزوین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی شاخص؛، دادستان محمدیه از کشف سلاح سرد و مواد محتریه غیرمجاز خبر داد و اظهار داشت: در اقدام مشترک توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه و فراجا شهر محمدیه در پی کسب خبر  مبنی بر نگهداری و فروش غیر مجاز سلاح‌های سرد و اقلام محترقه ممنوعه در یک واحد صنفی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

مصطفی کرمی‌راد افزود: مأموران سپاه و بسیج شهر محمدیه پس از کسب اطلاعات لازم با هماهنگی مقام قضائی و حضور معاون دادستان بخش محمدیه و عوامل کلانتری شهر محمدیه از  واحد صنفی مذکور بازدید کردند.

وی ادامه داد: در نتیجه این عملیات بیش از 100 قبضه انواع سلاح سرد، شامل چاقوها، قمه‌های نامتعارف و پنجه بکس،گرز و.... و بیش از 1734 فقره انواع ترقه خطرناک و آتش‌زا به همراه مشروبات الکلی و آلات قمار  را کشف کردند. در این راستا واحد صنفی یادشده با دستور مقام قضائی به صورت آنی پلمب و متصدی آن هم به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

قوه قضائیه , استانداری قزوین , قوه قضائیه , استانداری قزوین , قوه قضائیه , استانداری قزوین , قوه قضائیه , استانداری قزوین , قوه قضائیه , استانداری قزوین , قوه قضائیه , استانداری قزوین ,

انتهای خبر/1404

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225376

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.