تاریخ : 06 مرداد 3 12:42
3
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

لقب سیدالشهدای خدمت برازنده آیت‌الله رئیسی است

  • کد خبر : 225672
  • 31 اردیبهشت 3 14:25
لقب سیدالشهدای خدمت برازنده آیت‌الله رئیسی است
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: آیت‌الله رئیسی جزو مجاهدین و خدمتگزاران به انقلاب اسلامی بوده و به حق عبارت سیدالشهدای خدمت و سیدالشهدای خادمین انقلاب اسلامی برای ایشان برازنده است.

حجت‌الاسلام یوسف پورآرین در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر» با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی جزو مجاهدین و خدمتگزاران به انقلاب اسلامی بوده و به حق عبارت سیدالشهدای خدمت و سیدالشهدای خادمین انقلاب اسلامی برای ایشان برازنده است.

وی افزود: ایشان بسیار با ایمان، پرتلاش و خدوم بود، آیت‌الله رئیسی با مردم صادق بود و در دل مومنین و مومنان جای داشته و دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: درست است که ما با شهادت ایشان نعمت بزرگی را از دست دادیم، اما در راه خدمت شهید شدن آرزو قلبی ایشان بوده و اگر عاقبتی غیر از این برای ایشان رقم می‌خورد، در واقع نوعی جفا در حق ایشان می‌شد.

وی ادامه داد: خصوصیت دیگر ایشان مردمی بودن، انقلابی و مکتبی بودن است، خلوص نیت و اخلاص ایشان در دل مومنین نشسته و قلب‌ها و دل‌ها را متوجه خود کرده است.

پورآرین بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها در مواقع مختلف ایشان را تکریم کرده و به ایشان القاب بزرگی دادند که واقعا لایق ایشان است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین در پایان گفت: حضرت آیت‌الله رئیسی خادم‌الرضا بود و به این مهر نوکری خود افتخار می‌کرد و به تعبیر بنده برات شهادتش را از خود امام رضا(ع) دریافت کرد.

 

انتهای خبر/2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225672

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.