تاریخ : 06 مرداد 3 10:02
3
مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی استان قزوین:

۲ تن شکر احتکار شده در قزوین کشف شد

  • کد خبر : 225674
  • 02 خرداد 3 10:49
۲ تن شکر احتکار شده در قزوین کشف شد
مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از کشف ۲ تن شکر احتکار شده در یکی از منازل مسکونی شهر قزوین خبر داد.

به گزارس خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر»، جمشید خدایاری اظهار کرد: خبری با عنوان احتکار شکر در یکی از منازل مسکونی واقع در خیابان سعدی شهر قزوین به سازمان جهاد کشاورزی استان گزارش شد که بلافاصله بازرسان برای بررسی بیشتر به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از زیر زمین این منزل مسکونی ۴۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی شکر معادل ۲ تن پنهان شده بود که سریعا پس از تنظیم صورتجلسه کشف و پرونده تکمیلی برای ادامه مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

خدایاری با بیان اینکه شکرهای مکشوفه علاوه بر احراز تخلف احتکار، با تخلف توزیع خارج از شبکه همراه است، ادامه داد: از آنجایی که شکر جزو کالاهای اساسی محسوب می‌شود، هرگونه توزیع خارج از شبکه قانونی و احتکار می‌تواند تعادل این کالا را در بازار برهم بزند.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه احتکار کالاهای اساسی در اماکن مختلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225674

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.