تاریخ : 02 آبان 3 04:31

اخبار ویژه

3
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین:

انتخابات، نماد مردم سالاری دینی است

  • کد خبر : 225761
  • 02 آبان 3 04:31
انتخابات، نماد مردم سالاری دینی است
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین انتخابات را نماد مهم مردم سالاری دینی خواند و گفت: نقش مردم، در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حقیقی است.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر»، با اشاره به نقش موثر مردم در تعیین سرنوشت کشوراظهار داشت: هر چند در ایران اسلامی  این ملت شریف هستند که رئیس جمهور خود را انتخاب می‌کنند اما این در حالی است که مردم، در بسیاری از کشورها در فرآیند انتخابات، نقشی صوری دارند.

وی افزود: کاندیداها در مرحله نخست انتخابات با یکدیگر به رقابت پرداختند در حالی که امکان پیش‌بینی برای کاندیدای برگزیده که بر مسند ریاست جمهوری می‌نشیند وجود نداشت.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه این امر نشان دهنده نقش واقعی مردم در تعیین کاندیدای منتخب خوانده می‌شود، ادامه داد: در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز امکان پیش بینی وجود ندارد و این ملت شریف هستند که یکی از این دو کاندیدا را انتخاب می‌کنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از حیثیت و آبروی مردم همیشه در خط مقدم قرار دارد، خاطرنشان کرد: آمار بیش از 40 هزار شهید کادر سپاه، سند حقانیت این فداکاری است.

وی تصریح کرد: پس از اینکه مقام معظم رهبری رأی خود را به صندوق انداختند ما نیز به تبعیت از ایشان به میدان آمدیم تا در ساعت اولیه فرآیند رأی گیری، به این فریضه مهم عمل کنیم.

براساس اعلام ستاد انتخابات استان قزوین، هزار و 89 شعبه رای در سراسر استان در قالب شهری و روستایی و ثابت و سیار تعبیه شده است و واجدین شرایط رای می‌توانند با کارت ملی یا شناسنامه خود به کاندیدای مورد نظر رای دهند.

گفتنی است انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از راس ساعت 8 صبح امروز در استان قزوین همزمان با سراسر کشور آغاز شده است. استان قزوین بیش از 960 هزار واجدین شرایط رای دارد که حدود 20 هزار نفر از آنها رای اولی هستند.

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225761

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.