تاریخ : 27 مهر 3 11:59
3
فرمانده انتظامی استان قزوین:

حضور پر شور در انتخابات، دشمن را خلع سلاح می‌کند

  • کد خبر : 225763
  • 15 تیر 3 12:50
حضور پر شور در انتخابات، دشمن را خلع سلاح می‌کند
فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه حضور پر شور در انتخابات، دشمن را ناامید و خلع سلاح می‌کند گفت: این حضور حماسی زرهی فولادین برای مردم، در برابر دشمنان به شمار می‌رود.

سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر» اظهار داشت: مردم تعیین کننده سرنوشت خود هستند و هرگز به بیگانگان اجازه دخالت در امور کشور را نمی‌دهند.

وی انتخابات را نماد مهم مردم سالاری دینی خواند و افزود: این مردم هستند که با انتخاب خود سرنوشت کشور را تعیین کرده و یک نفر را بر مسند ریاست جمهوری می‌نشانند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه شرکت گسترده در انتخابات پیام مهمی برای دشمنان دارد خاطرنشان کرد: ما اجازه نخواهیم داد دشمنان ما برای کشور عزیزمان تعیین تکلیف کنند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه تأمین امنیت انتخابات با فراجا است، افزود: امنیت یک هزار و 89 صندوق اخذ رأی ثابت و سیار در سطح استان توسط همکاران فراجا تأمین می‌شود تا مردم در آسایش در فرآیند رأی گیری شرکت کنند.

وی  با اشاره به اینکه هفته گذشته در انتخابات ریاست جمهوری در سیستان و بلوچستان دو نفر از نیروهای فراجا به شهادت رسیدند عنوان کرد: این بزرگ مردان در راه خداوند و تأمین امنیت مردم جان خود را از دست دادند اما امانت مردم را به دست اشرار نسپردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک حق و وظیفه ملی است گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی، عرفی، قانونی و اجتماعی است.

سردار ابراهیمی افزود: مردم از دقایق ابتدایی آغاز فرآیند رأی گیری در صفوف منظم در شعب اخذ رأی حضور یافته و با آرامش و در کمال امنیت و آسایش در فرآیند رأی گیری شرکت کرده‌اند.

 

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225763

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.