تاریخ : 29 شهریور 3 22:23

اخبار ویژه

3
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان؛

نمایشگاه پاییزه قزوین تا پایان شهریور فعال است

  • کد خبر : 225808
  • 27 شهریور 3 14:04
نمایشگاه پاییزه قزوین تا پایان شهریور فعال است
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه فروش پاییزه با حضور 80 مشارکت‌کننده آغاز به کار کرده و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش شاخص خبر، به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین احمد خورگامی گفت: نمایشگاه فروش پاییزه قزوین از شب گذشته در قزوین فعال شده و علاقمندان برای بازدید از آن می‌توانند ساعت 11 صبح تا 10 شب به محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین ادامه داد: در این نمایشگاه کالاهایی متنوع از جمله مواد غذایی، لوازم تحریر، پوشاک، کیف و کفش، لوازم کمک‌آموزشی، محصولات فرهنگی، نشریات و کتاب عرضه می‌شود.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه با هدف تأمین نیازهای مردم در آستانه فصل پاییز و بازگشایی مدارس برگزار می‌شود، قیمت‌گذاری کالاهای نمایشگاه توسط کارشناسان اتاق اصناف مرکز استان قزوین انجام می‌شود و بازرسان مربوطه نظارت دقیقی بر نحوه فروش مشارکت‌کنندگان خواهند داشت.

این مسئول ادامه داد: در بخش مواد غذایی، گوشت و مرغ گرم و منجمد و برنج تنظیم بازار نیز از طریق معاونت بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/1900

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225808

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.