به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر»، به نقل از روابط عمومی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، حسامالدین حقشناس، سرپرست این سازمان با اعلام آمار عملکرد هفتگی، گفت: از تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۴ تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۴، مجموع تماسهای دریافتی با سامانه ۱۲۵ بالغ بر ۳۹۰۰ تماس بوده است.
وی افزود: در این بازه زمانی، همکاران این سازمان ۴۰ مورد مشاوره تلفنی به شهروندان ارائه دادهاند. همچنین ۲۰ عملیات اطفای حریق و ۴۲ عملیات امداد و نجات توسط تیمهای عملیاتی انجام شده است.
سرپرست سازمان آتشنشانی قزوین همچنین از انجام ۱۴ مورد بازدید پیشگیرانه توسط واحد پیشگیری سازمان خبر داد و گفت: در جریان عملیاتهای امداد و نجات، ۱۵ نفر از شهروندان از موقعیتهای خطرناک نجات یافتند.
حقشناس در پایان خاطرنشان کرد: تلاش شبانهروزی نیروهای سازمان آتشنشانی برای حفظ ایمنی شهروندان ادامه دارد و همکاری شهروندان با رعایت اصول ایمنی میتواند نقش مؤثری در کاهش حوادث ایفا کند.
انتهای خبر/2001