تاریخ : 01 اردیبهشت 3 05:43
3
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری

سپاه پاسداران خار چشم آمریکاست

  • کد خبر : 223429
  • 02 بهمن 1 11:43
سپاه پاسداران خار چشم آمریکاست
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا، انگلیس و فرانسه برای منطقه دندان تیز کرده بودند اما سپاه پاسداران با فرماندهی رهبر معظم انقلاب مقابل آن‌ها ایستاد و تمامی خیالات آن‌ها را برهم زد.
آیت‌الله علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شاخص، در واکنش به اقدام خصمانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران اظهار کرد: بعداز پیروزی انقلاب اسلامی همواره شاهد کینه و خشم دشمن نسبت به جمهوری اسلامی ایران بودیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مورد بغض مستکبرین و چپاولگران عالم است، افزود: آمریکایی که اکنون مدعی حقوق بشر است در اوایل فراگیر شدن کرونا به غارت فروشگاه‌ها، هواپیماها و کشتی‌های حامل تجهیزات بهداشتی، ماسک، الکل و دستکش می‌پرداختند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: تصور غلطی است که فکر کنیم کشور غارتگری مانند آمریکا که در دوران بحران به مردم خود رحم نمی‌کند، بخواهد نگاه خیرخواهانه به ایران که دارای سرمایه‌های ارزشمندی است، داشته باشد.

اسلامی ادامه داد: پیش‌از این سواحل ما در اختیار انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها بود و آن‌ها هرگونه که می‌خواستند در تنگه هرمز جولان می‌دادند اما اکنون کشتی تجاری آمریکا برای عبور از تنگه هرمز باید از سپاه پاسداران مجوز عبور بگیرد.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران برای حفظ تمامیت ارضی کشور و منطقه و جلوگیری از عدم تعرض دشمن به خاک ایران، تردد کشتی‌های تجاری که قصد عبور از تنگه هرم را دارند را کنترل می‌کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به کینه‌توزی آمریکا از سپاه پاسداران و جمهوری اسلامی  اذعان کرد: این اقدام آمریکایی‌ها دور از انتظار نیست چراکه شخصی مانند سردار سلیمانی به همراه نیروهایش یک تنه تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

اسلامی عنوان کرد: آمریکا تصمیم داشت که برای خاورمیانه و غرب آسیا یک نقشه جدید طراحی و کشورهایی مانند عراق، سوریه، عربستان و ایران را به چند کشور تبدیل کند.

وی ابراز کرد: آمریکا، انگلیس و فرانسه برای منطقه دندان تیز کرده بودند اما سپاه پاسداران با فرماندهی رهبر معظم انقلاب مقابل آن‌ها ایستاد و تمامی خیالات آن‌ها را برهم زد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ایجاد جنگ داخلی در ایران جزو اهداف آمریکایی‌ها است به همین دلیل با طراحی حوادث اخیر قصد داشتند که ایران را به تزلزل بکشانند اما دیدیم که کشور ما علی‌رغم متحمل شدن سختی‌ها، سیلی محکمی به آن‌ها زد.

سپاه پاسداران در منطقه موفق عمل کرده است
 
اسلامی تصریح کرد: اخیرا شاهد بودیم که آمریکا در اربیل عراق مشغول برنامه‌ریزی بود که داعش را در ایران حاکم کند که خوشبختانه سپاه پاسداران با چند صد کیلومتر فاصله، تمام مراکز تصمیم‌گیری ضدانقلاب و گروهک‌های آنان را مورد هدف و اصابت قرار داد.

وی تصریح کرد: تمامی نیروهای مسلح کشورمان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی تحت امر رهبر فرزانه انقلاب اجازه نخواهند داد آمریکا و انگلیس نگاه چپ به ایران اسلامی داشته باشند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا از ایران سیلی محکمی خورده به همین دلیل طبیعی است که نسبت به انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران، ولایت، مکتب حاج قاسم بغض کینه داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این افتخار را دارد که زاده‌ انقلاب است و این خصوصیت را دارد که از درون دامان انقلاب روییده است؛ دیگران انقلابی شدند؛ اما سپاه انقلابی به وجود آمد.

انتهای پیام/1003
لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223429

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.