تاریخ : 10 فروردین 3 09:07
3
دادستان قزوین:

مسمومیت دانش‌آموزان توسط نماینده دادستان پیگیری می‌شود

  • کد خبر : 223812
  • 16 اسفند 1 12:50
مسمومیت دانش‌آموزان توسط نماینده دادستان پیگیری می‌شود
دادستان عمومی و انقلاب قزوین به منظور پیگیری علل و عوامل مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در مدارس قزوین نماینده ویژه تعیین کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، حسین رجبی در تشریح این خبر اظهار کرد: طی هفته‌های اخیر مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی استان‌ها موجب نگرانی خانواده‌ها شده و با توجه به دستورات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه مبنی بر شناسایی و دستگیری مرتکبین؛ این موضوع با توجه به اهمیت و حساسیت به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در همین راستا احدی از قضات دادسرای مرکز استان به عنوان نماینده ویژه دادستان به منظور پیگیری علل و عوامل این مسمومیت‌ها تعیین شد و رصد، شناسایی و دستگیری مسببین انتشاردهندگان ویروس احتمالی با همکاری سایر نهادها امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و... و به قید فوریت در دستور کار قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک این موضوع در ادامه اقدامات مخرب دشمن است و با افرادی که در فضای مجازی نسبت به انتشار اخبار خلاف واقع در این خصوص اقدام نموده و موجب تشویش اذهان عمومی و نگرانی خانواده‌ها و دانش‌آموزان می‌شوند، برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/1003

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223812

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.