تاریخ : 09 فروردین 3 18:50
3
فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان خبر داد:

نوجوان 16 ساله تاکستانی قربانی مواد محترقه

  • کد خبر : 223871
  • 23 اسفند 1 11:30
نوجوان 16 ساله تاکستانی قربانی مواد محترقه
فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از انفجار مواد محترقه دست ساز خبر داد و گفت :در این سانحه یک نوجوان 16 ساله جان باخته و 2 نوجوان دیگر به شدت مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، سرهنگ کورش عزیزی با اعلام این خبر اظهار کرد: شب گذشته در پي تماس با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبنی بر انفجار و تخریب یک واحد دامداری در خرمدشت، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌هاي اولیه ماموران انتظامی مشخص شد، اطاقک دامداری به علت انفجار تخريب و متاسفانه بر اثر شدت حادثه یک نوجوان 16 ساله فوت و 2 نوجوان دیگر مصدوم و با کمک نيروهاي امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان تأکید کرد: با وجود هشدارهای متعددی که در این خصوص داده شده باز هم شاهد چنین حوادث تلخی در بین جوانان و نوجوانان هستیم که لازم است خانواده ها با حساسیت بیشتری بر رفتار فرزندان خود نظارت کنند.

سرهنگ عزیزی در پایان گفت: چهارشنبه سوری از جمله سنت‌هایی است که اگر با توجه به اصول ایمنی و رعایت آنها انجام شود می‌تواند موجب نشاط، همبستگی و همدلی آحاد جامعه شود. والدین و مسئولان واحدهای آموزشی با هشدار به نوجوانان و جوانان آنها را از خطرات و عوارض وحشتناک بازی با آتش و ترقه و مواد محترقه آگاه کنند و نقش بسزایى را در کاهش این گونه حوادث داشته باشند.

انتهای پیام/۱۰۰۳/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223871

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.