تاریخ : 08 اردیبهشت 3 00:56
3
اخبار پلیس قزوین؛

ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از 23 کیلو مواد مخدر در قزوین/3 تن آرد قاچاق در شهرستان البرز کشف شد

  • کد خبر : 212807
  • 13 اردیبهشت 0 11:36
ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از 23 کیلو مواد مخدر در قزوین/3 تن آرد قاچاق در شهرستان البرز کشف شد
جانشین فرمانده انتظامي استان از دستگيری 4 نفر قاچاقچي و کشف 23 کيلو و 216 گرم ترياک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: ماموران مستقر در عوارضی آزاد راه قزوین – کرج حين كنترل خودرهاي عبوري، 3 دستگاه اتوبوس را برای بررسی بيشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازدید از این خودرو ها به 4 نفر از مسافران مشکوک شده و در بازرسی وسایل آنها مقدار 23 کیلو و 216 گرم مواد مخدر از نوع تریاک وشیشه کشف کردند.

سرهنگ عبدالمالکی یاد آور شد: این سوداگران در پوشش مسافر قصد جابجایی مواد مخدر به سمت استان‌های غربی کشور را داشتند که با هوشیاری ماموران دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامي استان در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند بر اهمیت و توجه هر چه بیشتر شهروندان نسبت به پیامد و عواقب مصرف مواد مخدر توسط فرزندان تاکید کرده و کنترل و مراقبت فرزندان خود به منظور پیشگیری از گرفتار شدن در دام سوداگران مرگ را یکی از فرایندهای سازنده و موفقیت یک خانواده سالم عنوان کرد.

كشف 3 تن آرد قاچاق در شهرستان البرز 

فرماندهي انتظامي شهرستان البرز از کشف 3 تن آرد قاچاق در عملیات ماموران یگان امداد اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهرام منصوری در گفت‌ و گو با خبرنگار اجتماعی شاخص ،اظهار کرد: ماموران یگان امداد در عوارضی شماره 2  بیدستان به يك دستگاه خودرو نيسان مشكوك شده و آن را براي بررسي بيشتر متوقف كردند.

وی افزود :در بازرسي از خودروی توقیفی 3 تن آرد فاقد مجوز حمل و قاچاق کشف و یک قاچاقچی با تشكيل پرونده به مرجع قضایی معرفي شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اينكه كارشناسان ارزش تقریبی آرد‌هاي كشف شده را یکصد ميليون ريال اعلام كرده اند، خاطر نشان کرد :قاچاق از عوامل مهمي است که ضربه جبران ناپذيري را به اقتصاد كشور وارد مي‌كند و از شهروندان خواست، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

کشف 22 فقره انواع سرقت توسط پلیس بويين زهرا

فرمانده انتظامي بويين زهرا از دستگیری 13 سارق وكشف22 فقره انواع سرقت در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در فروردين ماه سال جاري در اين شهرستان خبر داد.

حسین رشید تبار فرمانده انتظامی بویین زهرا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه قاطع با سارقان حرفه اي در سطح حوزه استحفاظي، ماموران انتظامی با اقدامات تخصصي 13 سارق را شناسايي و دستگير کردند.

وي تصريح کرد: متهمان در تحقيقات پليس به 22 فقره انواع سرقت از قبيل محتویات داخل خودرو، احشام، اماكن خصوصی،معابر ، مشاعات اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با بيان اینکه متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند،افزود : مشارکت اجتماعي مردم با پليس داراي کارکردهاي آشکار و پنهان فراواني است که از جمله آن مي توان به مواردي همچون افزايش نظم و انسجام اجتماعي، افزايش تعهد و اعتماد اجتماعي، قبول مسئوليت و افزايش امنيت اشاره کرد و مشارکت و همياري مردم با پليس در انجام اقدامات امنيتي به عنوان عاملي مهم و حياتي در پيشگيري از وقوع جرايم تلقي مي شود.

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/212807

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.