تاریخ : 16 اردیبهشت 3 07:30
3
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خبرداد

کمک 30 میلیارد ریالی شورای شهر به مهد قرآن قزوین

  • کد خبر : 225625
  • 06 اردیبهشت 3 16:38
کمک 30 میلیارد ریالی شورای شهر به مهد قرآن قزوین
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اعضای شورای شهر با تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز، بهسازی و تکمیل ساختمان مهد قرآن کریم موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگ پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر»؛ علی فرمانی اظهار کرد: اعضای شورای شهر با تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز، بهسازی و تکمیل ساختمان مهد قرآن کریم موافقت کردند.

وی افزود: برای ارایه خدمات مطلوب به جامعه قرآنی شهر قزوین مساعدت برای تجهیز و مرمت این ساختمان مورد تایید قرار گرفته و امیدواریم شاهد فعالیتهای بیشتری در این مسیر الهی باشیم.

رئیس شورای شهر قزوین بیان کرد: سال گذشته اعضای شورای شهر با لایحه شهرداری قزوین در خصوص خرید ساختمان دانشگاه آزاد واقع در خیابان دارایی و واگذاری آن به صورت اذن در انتفاع به مهد قرآن کریم استان موافقت کردند.

فرمانی تصریح کرد: حمایت از فعالیت‌های قرآنی و ترویج این فرهنگ ارزشمند از سیاست‌های مهم شورای ششم است که در مسیر تحقق آن هم اقدامات خوبی انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآورشد: در راستای تحقق سیاست های شورا در حوزه فعالیت های قرآنی، باید برای توسعه همه جانبه شهر قزوین از جمله ترویج فرهنگ قرآنی و توسعه آن در جامعه هم ما تلاش بیشتری کنیم.

انتهای خبر/2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225625

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.