تاریخ : 07 اردیبهشت 3 09:10
3
به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد؛

غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای قزوین

  • کد خبر : 215425
  • 02 مهر 0 14:56
غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای قزوین
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای قزوین با حضور مسئولان استانی و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر در امامزاده حسین (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص؛ عصر روز گذشته به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای قزوین با حضور مسئولان استانی و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر در امامزاده حسین (ع) برگزار شد.

راه شهدا جاودانه است و ما باید رهرو راه شهدا باشیم، حضور در کنار مزار پاک شهدا روح و قلب انسان را جلا می‌دهد و باید با شهدا تجدید میثاق کنیم که راه حق و عدالت را همیشه پیش خواهیم گرفت.

شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم با نثار جان خویش، در راه حق و حقیقت قدم برداشتند و امروز وظیفه ما زنده نگه داشتن این ارزش هاست.

اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا، جانفشانی و ازخودگذشتگی رزمندگان هشت‌ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است که با اهدای جان خود عزت، اقتدار، امنیت و سربلندی را به ایران اسلامی تقدیم کردند.

به عکس های شهدا نگاه میکنم، انگار پشت نگاه هر کدام از شهدا حرفی برای گفتن وجود دارد، به راستی که شهدا در کنار ما حضور دارند اما ما آنها رو نمی‌ببینم.

انتهای پیام/1900

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/215425

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.