تاریخ : 08 اردیبهشت 3 04:16
3
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین:

نمایشگاه مجازی مشاغل خانگی در قزوین برگزار می‌شود

  • کد خبر : 218474
  • 03 بهمن 0 15:52
نمایشگاه مجازی مشاغل خانگی در قزوین برگزار می‌شود
وحید انتظاری گفت: نمایشگاه مجازی مشاغل خانگی از سوم تا 22 بهمن ماه در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، وحید انتظاری در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از جهاد دانشگاهی اظهار کرد: طر ح نوین توسعه مشاغل خانگی بسیار مهم بوده، تقریبا ۱۰ سالی است که وزارت کار این موضوع را دستور کار قرار داده است.
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین افزود: اداره کار به عنوان متولی طرح مشاغل خانگی با همکاری جهاد دانشگاهی به دنبال توسعه و اتصال این محصولات به بازار فروش است.
وی ادامه داد: پیمانکار این طرح جهاد دانشگاهی است و به عنوان نقش واسط بین تولید کنندگان و مصرف کننده عمل می کند.
انتظاری با بیان این که طرح توسعه نوین مشاغل خانگی در سه فاز راه اندازی شده، تصریح کرد: فاز اول کار بحث مطالعاتی است که توسط جهادگران جهاد دانشگاهی انجام شد، در فاز دوم توانمندسازی افراد برای اجرایی شدن طرح بود که حدود ۱۵۰۰ نفر مورد آموزش و توانمندسازی برای این طرح قرار گرفتند.
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: در فاز سوم این طرح بحث اتصال به بازار را پیگیری کردیم که در واقع اصلی ترین مسئله و مشکل پیش روی این نوع کسب و کار همین موضوع است.
وی خاطرنشان ساخت: در این فاز توانسته ایم با ایده خوب جهاد دانشگاهی و با همکاری قزوین خرید با برگزاری ابتکاری نمایشگاه در بستر فضای مجازی در راستای اتصال کسب و کار و مشاغل خانگی به بازار فروش گام برداریم.
انتظاری با بیان اینکه یکی از تاکیدات اصلی این طرح بازاریابی و اتصال به بازار است، افزود: در خصوص بازاریابی و فروش محصولات؛ شرط اصلی دسترسی به بازار است که اگر مشتری و بازار برای کسب و کاری نباشد، منجر به شکست می شود.
وی ادامه داد: لازم است با ایجاد چنین طرح هایی و برگزاری نمایشگاه های مجازی، فصلی ، بازارچه های موقت و دائمی و... در این راستا قدم برداریم.
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اظهار کرد: یکی از اصلی ترین شعارهای ما "هر خانه یک کارخانه" است تا بتوانیم محصولات تولید دستان هنرمند در هر خانه را با قیمتی مناسب و با کیفیتی بالا به دست مشتریان برسانیم.
انتظاری در پایان گفت: استانداردسازی محصولات، عرضه مناسب، کاهش قیمت تولید از مسائل و مشکلات پیش روی ماست که نیازمند آن است تمام دستگاه های ذی ربط در این امر کمکرسان مشاغل خانگی باشند.
انتهای پیام/۲۰۰۱

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/218474

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.