تاریخ : 07 اردیبهشت 3 08:04
3
استاندار قزوین اعلام کرد؛

لزوم توجه مردم در صرفه‌جویی و کاهش مصرف برق /مدیریت مصرف مانع از تعطیلی بخش تولید خواهد شد

  • کد خبر : 220483
  • 01 خرداد 1 11:45
لزوم توجه مردم در صرفه‌جویی و کاهش مصرف برق /مدیریت مصرف مانع از تعطیلی بخش تولید خواهد شد
استاندار قزوین گفت: برق یکی از مباحث جدی در شرایط فعلی است و در همین راستا از مردم درخواست می کنیم در مصرف بهینه برق و صرفه جویی در آن جدیت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، محمدمهدی اعلایی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین با بیان اینکه نمایندگان بخش خصوصی در این شورا باید حضور فعال تری داشته باشند، اظهار کرد: در فضای آتی کشور باید برای موضوعات اولویت‌گذاری شود و آن موضوعاتی که در استان قابلیت اجرا دارند خیلی سریع تصمیم گیری و از دایره پیگیری خارج شود.

وی با بیان اینکه برای نمونه در بحث اصلاح یارانه مشکلی را مرغداران با اداره امور مالیاتی داشتند که در استان برطرف شد، افزود: به نظر می‌رسد برخی از موضوعات از جمله موضوعات گمرکی و تامین اجتماعی با اختیارات استانی برطرف خواهد شد.

استاندار قزوین بیان کرد: باید درخواست شود که برخی از مواردی که در این شورا به تصویب می‌رسد را نیز در دستگاه‌های ملی به تصویب برسانیم چراکه اختیارات استان در برخی از موضوعات محدود بودهو نمی‌تواند برای هر موضوعی مصوبه داشته باشد.

اعلایی ادامه داد: برق یکی از مباحث جدی در شرایط فعلی است که به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر تمامی کنش‌های اقتصادی اثرگذار است و در همین راستا از مردم درخواست داریم در مصرف بهینه برق و صرفه جویی در آن جدیت داشته باشند.

وی بیان کرد: در سال جاری با کمبود تولید برق و تراز منفی برق مواجه خواهیم بود و نباید به دلیل عدم صرفه جویی در مصرف برق، بخش تولید را محروم از انرژی برق کنیم.

استاندار قزوین افزود: البته موضوع برق در فصل گرم امسال مدیریت خواهد شد اما در این زمینه صرفه جویی مردم هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

اعلایی در پایان گفت: تأمین مالی زنجیره‌ای موضوع خوبی است که بخشی از مشکلات را برطرف می کند و به عنوان یک روش متداول در دنیا شناخته می‌شود که به تازگی در ایران مطرح شده و اجرای آن اقتصاد را واقعی، شرایط تجارت را تسریع و بنگاه‌ها را به سمت و سوی تعامل بیشتر می‌برد.

انتهای پیام/1003/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/220483

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.