تاریخ : 08 اردیبهشت 3 05:29
3
نظر اقتصادخوان ها درباره یارانه جدید

دانشجویان در مورد شیوه جدید توزیع یارانه چه می گویند؟

  • کد خبر : 220512
  • 02 خرداد 1 18:09
دانشجویان در مورد شیوه جدید توزیع یارانه چه می گویند؟
برای پیگیری موضوع یارانه‌ها و شنیدن نظر اقشار مختلف جامعه درباره بهترین شیوه توزیع یارانه سراغ دانشجوهای رشته اقتصاد رفتیم.

به گزارش شاخص،بعد از اعلام نظر اقشار مختلف جامعه درباره شیوه جدیدپرداخت یارانه‌ها این بار ما سراغ دانشجویان رشته اقتصاد رفتیم تا نظر اقتصاد خوان‌های کشور را درباره شیوه مناسب توزیع یارانه ها جویا شویم.

دیروز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به حدود ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از افرادی که در فروردین یارانه تعلق می‌گرفت، در اردیبهشت یارانه‌ای پرداخت نشد و در مجموع برای ۷۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در دور اول براساس اسناد و مدارک یارانه واریز شده است. پیش از این ۵۰۰ هزار میلیارد تومان به عنوان یارانه به جیب قاچاقچی‌ها، خارجی‌ها، تولیدکنندگان خارج از کشور می‌رفت و تنها مقدار بسیار کمی از این یارانه به جیب مردم ایران می‌رفت.

از اواخر اردیبهشت شیوه پرداخت یارانه تغییر کرد، سه دهک اول مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و دهک چهار تا نهم نیز ۳۰۰ هزار تومان دریافت کردند و در نهایت دهک دهم، از جمع یارانه بگیران حذف شد.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که تمام سرپرستان خانوار‌هایی که تاکنون از گرفتن یارانه جامانده‌اند و یا متقاضی جدید دریافت یارانه هستند، می‌توانند تا ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ با مراجعه به آدرس اینترنتی my.gov.ir نسبت به ثبت نام خانوار خود اقدام کنند.

انتهای پیام/1100

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/220512

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.