تاریخ : 07 اردیبهشت 3 15:02
3
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین خبرداد:

ساخت و بازسازی ۱۷۷ واحد مسکونی برای نیازمندان در استان قزوین

  • کد خبر : 221324
  • 11 مرداد 1 10:25
ساخت و بازسازی ۱۷۷ واحد مسکونی برای نیازمندان در استان قزوین
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین از ساخت و بازسازی ۱۷۷ واحد مسکونی در استان قزوین برای نیازمندان خبر داد و گفت: ۴۳۷ صندوق قرض‌الحسنه و ۴۷ تعاونی در قزوین تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، سردار رستمعلی رفیعی آتانی دوشنبه شب در آئین افتتاح کارگاه خیاطی الغدیر ویژه بانوان سرپرست خانوار شهر محمدیه اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا میدان جهاد را پیدا کرده و در آن‌جا مجاهدت کنیم.

وی با بیان اینکه سپاه خود را مکلف به خدمت به ولی‌نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب می‌داند، بیان کرد: بسیج سازندگی در شرایطی وارد میدان خدمت به مردم شد که احساس کرد ضرورتی به نام محرومیت زدایی بر زمین مانده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین با بیان اینکه سپاه وارد کار اجرایی نشده و مزاحم کسی نیست عنوان کرد: مشکلات امروز کشور با همدلی و خدمت بی منت به مردم قابل حل است و باید بتوانیم طعم شیرین نظام جمهوری اسلامی را به مردم بچشانیم.

وی تاکید کرد: با همراهی همین مردم استان قزوین و در این شرایط اقتصادی سپاه صاحب‌الامر (عج) ظرف ۲ سال بیش از ۵۳۲ میلیارد تومان کمک معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع کرده است.

رفیعی از ساخت و بازسازی ۱۷۷ واحد مسکونی در استان قزوین برای نیازمندان خبر داد و عنوان کرد: تشکیل ۴۳۷ صندوق قرض‌الحسنه و ۴۷ تعاونی با بیش از ۲۲ هزار عضو و بیش از ۲۵ میلیارد تومان دارایی مردمی از دیگر اقدامات جهادگران بسیجی در استان قزوین است.

وی در پایان با بیان اینکه سپاه در هر میدانی که حضور دارد با رویکرد جهادی به میدان می‌آید، عنوان کرد: تمام تلاش ما رفع محرومیت زدایی و شاد کردن دل مردم است.

انتهای پیام/2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/221324

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.