تاریخ : 07 اردیبهشت 3 08:56
3
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

تقویت بستر تعلیم و تربیت در مناطق محروم از برنامه‌های آموزش و پرورش است

  • کد خبر : 222188
  • 13 مهر 1 11:35
تقویت بستر تعلیم و تربیت در مناطق محروم از برنامه‌های آموزش و پرورش است
نقی سیاهکلی گفت: در راستای اجرای پروژه مهر، از مناطق محروم توسط تیم‌های بازدید شده و همواره تلاش کردیم نظارت قابل توجهی برای ایجاد بستر مناسب در نظام تعلیم و تربیت ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، نقی سیاهکلی در نشست وزیر آموزش و پرورش با جمعی از فرهنگیان استان که در آموزش و پرورش قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سال تحصیلی جدید در استان قزوین با  یکهزار و ۶۷۰ واحد آموزشی، ۹ هزار و ۶۵۷ کلاس درسی، ۲۳۵ هزار دانش‌آموز و ۱۶ هزار و ۱۴۰ معلم آغاز شده است.

وی افزود: در نظام تعلیم و تربیت علاوه بر سیاست‌های اجرایی، خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و سعی کردیم این روحیه را در افرادی که جذب  آموزش و پرورش می‌شوند نیز بگنجانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به ساده‌زیستی و قانونمندی کارکنان بیان کرد: باتوجه به اینکه قزوین به لحاظ توجه به حوزه عفاف و حجاب قزوین دارای قدمت دیرینه است، سیاست ما نیز در این راستا بوده است‌.

سیاهکلی عنوان کرد: در راستای اجرای پروژه مهر، از مناطق محروم توسط تیم‌های بازدید شده و همواره تلاش کردیم نظارت قابل توجهی برای ایجاد بستر مناسب در نظام تعلیم و تربیت ایجاد شود.

سیاهکلی در پایان با اشاره به وقایع اخیر کشور و استان قزوین گفت: مدیران مدارس نسبت به این موضوع حساس‌تر بوده و اجازه ایجاد فضای نامناسب در مدارس و آشفتگی در آن را نداده‌اند.

انتهای پیام/1003/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/222188

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.