تاریخ : 07 اردیبهشت 3 16:26
3
گزارشی از در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان‌های قزوین؛

امام جمعه آبیک از نبود متخصص بیهوشی در بیمارستان شهدا گلایه کرد

  • کد خبر : 222774
  • 12 آذر 1 10:22
امام جمعه آبیک از نبود متخصص بیهوشی در بیمارستان شهدا گلایه کرد
امام جمعه آبیک با ابراز گلایه از عدم تحقق اختصاص متخصص بیهوشی بیمارستان شهدای آبیک گفت: اتاق عمل بیمارستان شهدای آبیک با بهترین امکانات و تجهیزات؛ مدتهاست از یک متخصص بیهوشی محروم است.

به گزارش خبرنگار سیاسی شاخص، ائمه جمعه شهرستان‌های استان قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن پرداختن به اقدامات شایسته بسیج و روز دانشجو به خیزش و بیداری مردم و منفور شدن صهیونیسم‌ها در دنیا به ایراد سخن پرداختند.

آیت‌الله علی اسلامی در خطبه‌های روز گذشته نماز جمعه شهر تاکستان ضمن سفارش به تقوا با شاره به مناسبت‌های هفته اظهار کرد: میرزا کوچک خان جنگلی یکی از شخصیت‌های بزرگ مبارز ایران به شمار می‌رود که با استعمار مبارزه کرد اما در نهایت با ضربه یک فرد نفوذی به شهادت رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول تاریخ ضربات زیادی از این نفوذی‌ها به اسلام، منطقه وایران اسلامی وارد شده است.

امام جمعه شهرستان تاکستان بیان کرد: مقام معظم رهبری حقایقی نو و تازه از بسیج تبیین کرد؛ بسیج اندیشه و تفکر است که در همه جا حضور داشته و مشکلات جامعه اسلامی را برطرف می‌کند.

اسلامی با بیان اینکه دشمن از بسیج مردمی ایران انگشت حیرت به دهان گرفته، ادامه داد: این بسیج با قدرت، صلابت و شجاعت تحت فرماندهی کل قوا در فتنه اخیربه وظایف خود به خوبی عمل کرد و مانع از اجرایی شدن نقشه دشمنان شد.

وی عنوان کرد: نقشه دشمن ایجاد نفاق، قتل، کشتار و تجزیه کشور بود که خوشبختانه با مقاومت مردم وبسیج با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به آمادگی مرکز حوزه علمیه تاکستان برای پاسخگویی به سوالات مردم و دانش‌آموزان ادامه داد: آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان نقش موثری دارد انتظار می‌رود که در تربیت نسل جوان تلاش نماید و نگذارد که به راه دیگری بروند.

امام جمعه تاکستان در پایان گفت: از مسئولین مربوطه هم می خواهیم که آموزش وپرورش را با اهداف و مطامع شخصی خود همراه نکنند تا به اهداف و برنامه‌های آموزشی و تربیتی خود عمل کند.

بی تفاوتی و انقلابی عمل نکردن خواست دشمن است

حجت الاسلام سید محسن هاشمی امام جمعه موقت آوج نیز با بیان اینکه برای زمینه‌سازی ظهور باید از تاریخ درس بگیریم، اظهار کرد: عاشورا محل درس گرفتن بشریت بود و مومنین نیز برای ظهور از وقایع عاشورا باید عبرت بگیرند.

وی، ولایت را ادامه دهنده راه ائمه معصومین دانست و افزود: نباید اجازه دهیم امام و ولی فقیه جامعه مورد هجمه و تهاجم قرار گیرد زیرا دشمنان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا منویات و گفتمان رهبری معظم انقلاب بر زمین بماند.

هاشمی بی تفاوتی و انقلابی عمل نکردن را خواست دشمنان دانست و گفت: در دنیا و فردای قیامت پاسخ خون شهداء را چگونه خواهیم داد اگر در مقابل خون شهید کوتاهی کنیم.

امام جمعه آوج در خصوص روز دانشجو افزود: برخی از دانشجویان به دنبال تفرقه ‌افکنی هستند و از پیروزی آمریکا مقابل ایران خوشحال می‌شوند در صورتی که آمریکا به جنایات خود در مقابل ایران اسلامی اعتراف می‌کند.

گلایه امام جمعه آبیک از عدم تحقق وعده اختصاص متخصص بیهوشی به بیمارستان شهدا

حجت الاسلام سید محمد حسینی میر امینی امام جمعه شهرستان آبیک در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: ریشه نفاق در سوء ظن به خداست، منافقین و مشرکین به خاطر سوء ظن در قیامت عذاب خواهند دید چون به نصرت پروردگار باور نداشته و برای رسیدن به منافع خود دست به دامن غیر خدا می‌شوند.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با بسیجیان افزود: مصداق رعایت تقوا بسیج است که برای جلو بردن کار خدا مورد ظلم قرار گرفته اما ظلم نمی کند.

امام جمعه آبیک اضافه‌کرد: بسیجیان سلاح دارند اما در مواجهه با اغتشاشگران از سلاح استفاده نمی‌کنند اما برای دفاع از مردم با کسی که با سلاح جنگی آمده جان خود را سپر می کند.

میرامینی با اشاره به اظهارات اخیر الهام علی اف گفت: وی در گذشته با توجه به اینکه اسرائیل، آمریکا و سایر قدرت‌ها را پشت سر خود می‌دید احساس ضعف نمی‌کرد اما اکنون که شرایط گذشته را ندارد؛ از موضع ضعف صحبت می‌کند؛ به نظر می رسد سیاسیون می‌توانند با او مذاکره به نفع کشور داشته باشد.

امام جمعه آبیک در خصوص استقرار هنگ مرزی عراق اظهار کرد: با توجه به مواضع محکم کشور ما در خصوص اینکه هیچ گروه ضد انقلابی حق ندارد اطراف مرزهای ما مستقر شود وایستادگی محکم سپاه؛ رئیس جمهور عراق به ایران آمد و تعهد داد هنگ مرزی تشکیل داده و ضد انقلاب را از مرزهای ایران جمع آوری کند.

صهیونیسم دریافتند که منفور ملت‌ها شده‌اند

امام جمعه آبیک با اشاره به وضعیت حاد اسرائیلی‌ها بیان کرد: اکنون شاهد عملیات‌های بی امان مقاومت که ۸۸ صهیونیست را به هلاکت رساندند، هستیم و هر گونه رخداد در اسرائیل آنان را ضعیف‌ترمی‌کند؛ از طرف دیگر خبرنگاران اسرائیل در فضای جام جهانی به این نتیجه رسیدند که نه تنها منفور دولت‌های عرب بلکه کل ملت‌ها هستند.

وی تصریح کرد: اکنون خیزش و بیداری در مردم دنیا ایجاد شده که نه تنها دولت‌ها بلکه ملت‌ها بیدارند و این دریافت خود صهیونیسم هاست که منفور ملت‌ها شده‌اند.

وی ضمن تقدیر از فعالین کانون مسجد حضرت ولی عصر (عج) گفت: شاهد هستیم که جوانانی بدون چشمداشت و حمایت مالی چراغ کانون روشن نگه داشته و به تربیت جوانان و نوجوانان پرداخته که امیدوارم در مساجد دیگر نیز این فعالیت‌ها بیش از پیش اتفاق بیفتد.

امام جمعه آبیک با ابراز گلایه از عدم تحقق اختصاص متخصص بیهوشی بیمارستان شهدای آبیک افزود: قسمت درآمدزایی بیمارستان شهدای آبیک اتاق عمل آن است و مابقی قسمت‌ها بحث درآمدی ندارند اما این اتاق عمل با بهترین امکانات و تجهیزات؛ مدتهاست از یک متخصص بیهوشی محروم است.

حسینی میر امینی در پایان گفت: وعده داده شده بود که تا پایان آبان ماه یک پزشک متخصص بیهوشی در بیمارستان مستقر شود که هنوز انجام نشده واکنون در حال سپری کردن آذرماه هستیم.

شورای شهر تدبیر لازم در انتخاب شهردار شایسته و لایق مردم را داشته باشند

حجت‌الاسلام مهدوی خطیب جمعه شهر الوند نیز ضمن گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: بزرگترین اسلحه جهان بمب نیست بلکه کنترل ذهن و اطلاعات در جهان است؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز مهمترین شیوه بدخواهان ایران، جعل و دروغ‌پردازی است تا با تسلط بر مغزها، اهداف خود را محقق کنند.

وی افزود: ایرانی که غیرت دینی و ملی دارد حاضر نیست باج‌ به آمریکای جنایتکار بدهد، بنابراین مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی‌کند.

صدای ملت ایران همین مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است

امام جمعه شهر الوند بیان کرد: صدای ملت ایران همین مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است که در راهپیمایی ها و اجتماعات و نماز جمعه‌ها فریاد می‌شود.

مهدوی تشریح کرد:16 آذر ۱۳۳۲ تقریباً چهار ماه بعد از ۲۸ مرداد به‌عنوان اعتراض به آمریکا، که عامل کودتای ۲۸ مرداد بود، دانشجوها در محیط دانشگاه اعتصاب و تظاهرات می‌کنند که البته با سرکوب مواجه می‌شوند و سه نفر شهید می‌شوند، اکنون ۱۶ آذر در همه‌ی سال‌ها با این مختصات باید شناخته شود" ۱۶ آذر برای دانشجوی ضد آمریکا و دانشجوی ضد سلطه است، دانشجویان می‌توانند بیدارکننده و گفتمان‌ساز باشند."

وی تصریح کرد: نتانیاهو نیامده، ایران را تهدید به حمله نظامی کرد و از اغتشاشگران حمایت کرد درحالی که وضعیت سرزمین‌های اشغالی فلسطین به شدت آشفته و مصیبت بار است.

امام جمعه الوند بیان کرد: بعد از استعفای شهردار الوند شورای شهر دقت لازم در انتخاب شهردارشایسته باید داشته باشد؛ در طی سال گذشته ما از شهردار قبلی حمایت کردیم اما خدمتگذاری خالصانه و دلسوزانه به شهروندان و مردم عزیز توسط او صورت نگرفت؛ متاسفانه شهردار سابق دچار حاشیه‌های مختلفی شد که امر خدمتگزاری چه بسا برای مردم به در بسته خورد.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته در این شهر متاسفانه شورا و شهرداری در اثر مسائل مختلف دچار بعضی بحران‌ها و ناملایمات شده و باعث سوء استفاده مفسدین و بعضی افراد سودجو در این جایگاه شده و مردم را گرفتار مشکلات متعدد و بدبینی به مسئولان شهر و نظام مقدس کرده است.

مهدوی در پایان گفت: امیدواریم این دفعه شورای شهر با دقت و تدبیر بیشتر شهرداری شایسته و لایق ودلسوز مردم انتخاب کنند از افراد سودجو و باند باز حمایت نکنند و این مطالبه به حق مردم است.

انتهای پیام/1003

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/222774

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.