تاریخ : 08 اردیبهشت 3 04:33
3
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قزوین:

فعالیت 55 کارگزار فعال شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در استان قزوین

  • کد خبر : 222814
  • 14 آذر 1 10:15
فعالیت 55 کارگزار فعال شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در استان قزوین
عباس رسولی گفت: در سراسر کشور 3500 شبکه کارگذاری داریم که 55 کارگزاری در غالب اتحادیه‌های بزرگ تعاونی روستایی، تعاونی تولید و بخش خصوصی در سطح چند شهرستان از استان قزوین واقع شده‌اند.

عباس رسولی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: شرکت خدمات حمایتی متولی اصلی تامین نهاده‌های کشاورزی از جمله کود‌های پرمصرف مانند ازته، فسفاته و پتاسه است.

 وی افزود: در این راستا علاوه بر استفاده از کودهای پرمصرف، شرکت خدمات حمایتی  کل کشور با تولید کننده‌های داخلی تفاهم نامه‌هایی منعقد کرده تا کود‌هایی از جمله ریز مغذی‌ها و میکرو و ماکرو را  در اختیار شبکه بزرگ کارگذاری در سراسر کشور قرار دهد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قزوین بیان کرد: در سراسر کشور 3500 شبکه کارگذاری داریم که 55 کارگزاری در غالب اتحادیه‌های بزرگ تعاونی روستایی، تعاونی تولید و بخش خصوصی در سطح چند شهرستان از استان قزوین واقع شده‌اند.

رسولی ادامه داد: شبکه‌های کارگذاری در استان قزوین، کود‌های مورد نظر را از طریق صدور حواله الکترونیک در سامانه پایش در اختیار کشاورزان قرار می‌دهند.

 کشاورزان کودهای مورد نیاز را از مراکز مجاز خریداری کنند

وی ابراز کرد: مصرف کود‌های شیمیایی و ریز مغذی‌ها در  افزایش عملکرد امنیت غذایی کشور و محصولات کشاورزی نقش به سزایی دارد ببنابراین کشاورزان توصیه داریم که حتما کود‌های خود را از مراکز مجاز و عوامل کارگذاری که با تابلوی شرکت خدماتی و حمایتی در سطح استان وجود دارد، تهیه کنند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان  تصریح کرد: متاسفانه مراکز غیرمجاز توزیع کود نیز در سطح استان وجود دارد لذا از کشاورزان درخواست داریم که از تهیه کود درمراکز غیرمجاز خودداری کنند.

رسولی در پایان گفت: همچنین توصیه داریم که کشاورزان حتما مصرف بهینه کود‌های شیمیایی را از طریق آزمون خاک  توسط کارشناسانی که در مراکز خرید  جهاد کشاورزی حضور دارند، انجام دهند تا بتوانیم علاوه بر مصرف بهینه کود، محصولات با کیفیت‌تری در سطح استان تولید کنیم.

انتهای پیام/1003

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/222814

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.