تاریخ : 07 اردیبهشت 3 19:54
3
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان قزوین:

وام فرزندآوری 150 میلیون تومانی شد

  • کد خبر : 222815
  • 14 آذر 1 10:33
وام فرزندآوری 150 میلیون تومانی شد
ابراهیم معدنی گفت: برای زوجین زیر ۲۳ سال مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان وام تخصیص می‌یابد و این مبلغ برای خانواده شهدا و ایثارگران دو برابر می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، ابراهیم معدنی در نخستین نشست کارگروه اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اظهار کرد: ثبت نام وام فرزندآوری کاملا الکترونیک است و بانک‌ها بر اساس سهمیه اختصاص یافته، پرداخت وام را بر عهده دارند.

وی اافزود: ۲۵۱ میلیارد تومان سهم استان قزوین برای پرداخت به زوجین و خانواد‌هایی است که صاحب فرزند می‌شوند که تاکنون ۱۵۱ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

دبیر هماهنگی بانک‌های استان افزود: برای زوجین زیر ۲۳ سال مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان وام تخصیص می‌یابد و این مبلغ برای خانواده شهدا و ایثارگران دو برابر می‌شود.

معدنی تصریح کرد: بیش از هزار و ۶۰۰  وام فرزندآوری تاکنون در استان پرداخت شده است.

وی بیان کرد: پس از ابلاغ قانون جوانی جمعیت، مبلغ تسهیلات وام ازدواج و فرزندآوری افزایش یافته است و هر ساله به این مبلغ اضافه می‌شود.

در ادامه علی فولیان معاون دادستان هم از شورای هماهنگی بانک‌ها خواست از بانک‌ها برای پرداخت وام‌های ازدواج و فرزندآوری، مطالبه گری و شرایط را برای دریافت وام تسهیل کنند.

وی افزود: علاوه بر دستگاه‌های اطلاع رسانی، سازمان‌های مردم نهاد هم درباره نحوه اجرای قانون جوانی جمعیت مطالبه گری داشته باشند.

انتهای پیام/1003/د

منبع: صدا و سیما

 

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/222815

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.