تاریخ : 06 مرداد 3 11:42
3
مدیرعامل شرکت گاز قزوین:

بیش از 400 اخطار برای ادارات و مدارس پر مصرف صادر شد

  • کد خبر : 223423
  • 02 بهمن 1 11:06
بیش از 400 اخطار برای ادارات و مدارس پر مصرف صادر شد
مدیرعامل شرکت گاز قزوین گفت: 423 مورد اخطار در طرح پایش و مدیریت مصرف گاز برای ادارات و مدارس استان که دما و الگوی مصرف را رعایت نکرده بودند، صادر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: از زمان اجرای این طرح در ابتدای آذر ماه امسال، سه هزار و ۳۰۰ فقره بازدید از ادارات دولتی و مدارس انجام شده که طی انجام طرح پایش و مدیریت مصرف گاز ۴۲۳ مورد اخطار در برای ادارات و مدارس پرمصرف استان صادر شد.

وی افزود: براساس بخشنامه ابلاغی، تمامی مشترکان دولتی موظف به کاهش حداقل ۱۰ درصد مصرف گاز طبیعی نسبت به دوره مشابه سال گذشته خود هستند.

مدیرعامل شرکت گاز قزوین خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات استانی ادارات باید ضمن رعایت دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد، وسایل گرمایشی فضا‌های سرپوشیده و راهرو‌ها را یک ساعت قبل از آغاز کار روشن و یک ساعت قبل از پایان وقت اداری خاموش کنند و طی روز‌های تعطیل نیز سیستم‌های آن‌ها خاموش باشد.

حجتی پور افزود: استفاده از دستگاه‌های گازسوز استاندارد با برچسب انرژی بالای A و B، انجام معاینه فنی کلیه موتورخانه‌ها توسط شرکت‌های تایید صلاحیت شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، سرویس دوره‌ای تجهیزات گازسوز و نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه به منظور افزایش ضریب ایمنی و بازدهی وسایل گازسوز از دیگر مواردی است که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

وی هدف از اجرای این طرح را صرفه جویی و مدیریت مصرف بهینه گاز در ادارات دولتی و استمرار خدمات رسانی به تمامی مشترکان دانست و تصریح کرد: امیدواریم با توجه به همکاری و همراهی تمامی هم استانی‌های عزیز به این امر مهم دست یابیم.

انتهای پیام/1003/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223423

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.