تاریخ : 07 اردیبهشت 3 08:01
3
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

دشمن موضوع حجاب و حقوق بشر را شعاری برای رسیدن اهداف خود می‌دانست

  • کد خبر : 223536
  • 11 بهمن 1 09:56
دشمن  موضوع حجاب و حقوق بشر را شعاری برای رسیدن اهداف خود می‌دانست
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت:موضوع حجاب و حقوق زنان و حقوق بشر را شعاری برای رسیدن به اهداف استعمارگرایانه خود تعریف کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی شاخص، همایش بصیرتی جهاد تبیین با حضور معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، فرمانده سپاه استان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان و جمعی از بسیجیان ادارات در شرکت توزیع نیروی برق قزوین برگزار شد.

سردار سنایی‌راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در این مراسم اظهار کرد: دشمنان به دنبال کشته‌سازی و مرده‌سازی برای تداوم آشوب در کشور هستند که با بصیرت و هوشیاری باید توطئه بدخواهان را خنثی کنیم.

وی افزود: ایران اسلامی شخصیت‌های الگو و برجسته متعددی دارد که شهید سلیمانی و شهید رجایی که با شعار پاک باش و خدمتگزار سرآمد شد می‌تواند الگوی مدیران و مردم ما باشد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا بیان کرد: ایران اسلامی به وجود مردم انقلابی افتخار می‌کند اما همین مردم وقتی فساد و رانت را می‌بینند ناراضی می‌شوند لذا باید بدانیم همه ما در مقابل شهدا مدیون هستیم و باید با صداقت و پاک دستی در مسیر شهدا گام برداریم و خدمت به مردم را سرلوحه کارمان بدانیم.

سردار سنایی‌راد افزود: ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری در معرض تهاجم گسترده دشمنان سلطه جو قرار گرفته و آن‌ها با استفاده از همه ابزارهای جنگ رسانه‌ای و جنگ ترکیبی تلاش کرده‌اند به ارکان نظام و باورها آسیب بزنند.

 معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تصریح کرد: امروز آمریکا دنبال جنگ مستقیم نیست و نمی‌خواهد دچار جنگ فرسایشی شود و افکار عمومی را از دست بدهد اما از ما هم دست نکشیده و با جنگ ترکیبی و رسانه‌ای و فرهنگی می‌خواهد به اهدافش برسد.

 

وی گفت: دشمنان همه توان و ابزارهای خود را بکار گرفته‌اند که با راه‌اندازی رسانه‌هایی که با هزینه عربستان و صهیونیست‌ها اداره می‌شود می‌خواهند به اعتقادات و باورها آسیب بزنند و همه مخالفان و سلطنت‌طلب‌ها و منافقان را وارد میدان کرده‌اند.

سردار سنایی‌راد ادامه دا: امروز سلبریتی‌هایی داریم که می‌گویند ایران فدای تار موی فرزندم و این روزها دچار تنش اجتماعی که طرح دشمن است قرار داریم و ورود سلاح به کشور افزایش یافته و جان بولتون با صدای بلند می‌گوید اپوزیسیون ایران به سلاح گرم مسلح شده است.

این مقام نظامی یادآورشد: با تحولات جهانی موضوع اقتصاد بسیار اهمیت پیدا کرده و غرب آسیا به دلیل مسیر بازرگانی و تجاری و ایران اسلامی به دلیل قرار گرفتن در شرق به غرب و شمال به جنوب از موقعیت ژئوپلوتیک خاصی برخوردار شده و این وقایع با نقشه طراحی شده است.

سردار سنایی‌راد بیان کرد: ادامه انقلاب صبوری و وحدت می‌خواهد و باید با حفظ انسجام داخلی در مقابل توطئه‌ها هوشیار و بصیر باشیم.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: دشمنان که به تجزیه طلبان متصل هستند به این تحلیل رسیده‌اند که کشورهای اسلامی تا زمانی که متمرکز و یکپارچه باشند خطرپذیر نیستند لذا باید تجزیه شوند و در سناریوی آن‌ها ایران هم باید تجزیه شود.

دشمن دنبال کشته‌سازی است

سردار سنایی راد اذعان کرد: یک بخش از مشکلات ناشی از فرصت‌طلبان داخلی است که فکر می کنند منافع آن‌ها به خطر افتاده و دنبال نان هستند و با دشمنان همراهی می‌کنند و برخی سیاسیون ما هم فریب خورده و هیجانی رفتار کرده‌اند و برخی دنبال تجزیه ایران و برخی تحت تاثیر شدید فضای مجازی بوده‌اند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تصریح کرد: 85 درصد دستگیر شدگان در حوادث اخیر احساسی رفتار کرده و هیچ قرابتی با مسائل دینی نداشتند و متاسفانه کرونا موجب شد همه مراکز آموزشی و مدارس و مساجد را تعطیل کردیم و رفت و آمد خویشاوندی هم کم شد وهمه چیز در فضای مجازی خلاصه شد و بسیار آسیب دیدیم.

وی گفت: دشمن دنبال کشته‌سازی است و دین‌ستیزی و آتش زدن قرآن تا مسجد وخشونت افراطی را پیشه کردند و ادبیات بسیار رکیک و کشته‌سازی راه انداختند و حمایت ضد انقلاب نیز اوج حماقت دشمنان است که چون نتوانستند با حضور بسیج این طرح را پیاده کنند دنبال مرده‌خواری افتادند تا هر کس فوت کرد بگویند توسط نظام کشته است.

نگاه رهبری جذب حداکثری و رافت اسلامی است

سردار سنایی‌راد ادامه داد: نگاه مقام معظم رهبری پدرانه و رئوفانه است و بر جذب حداکثری تاکید دارند.

وی اضافه کرد: مردم بدانند امروز دعوای دشمنان بر سر حجاب نیست بلکه موقعیت ایران پس از انقلاب است که سلطه را نمی‌پذیرد زیرا غرب درحفظ قدرت به شدت انحصارگراست و چون سوداگراست موضوع حجاب و حقوق زنان و حقوق بشر را شعاری برای رسیدن به اهداف استعمارگرایانه خود تعریف کرده است.

وی بیان کرد: باید به ارزش‌ها برگردیم و جوان امروز را دریابیم و باب گفتگو با فرزندان را در خانواده باز کنیم و اختلاف سلیقه و عقیده را با رعایت حرمت‌ها بپذیریم و بدانیم فاصله نسل‌ها طبیعی است اما مراقب باشیم دچار گسست نسلی نشویم و پیوند نسلی را حفظ کنیم.

سردار سنایی‌راد اضافه کرد: شهید سلیمانی نماد یک مکتب است و باید با الگوگرفتن از این سردار دلها یاد بگیریم اخلاص و کار در راه خدا را سرلوحه فعالیت خود قرار دهیم و به آن بلوغ برسیم که نخواهیم دیده شویم و بدانیم آنکه باید ببیند می‌بیند.

وی در پایان خطاب به مدیران گفت: مسئولان نظام باید زخم‌های گذشته را ترمیم کنند و برای رضایتمندی مردم با تلاش جهادی و شبانه‌روزی برای خدمت آماده باشند.

انتهای پیام/1003/د

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223536

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.